Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:14:24 GMT

ساختمان های نیمه کاره در زنجان تعیین تکلیف می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۶۰۴

ساختمان های نیمه کاره در زنجان تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله معصومی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل شهرداری زنجان، گفت: یکی از مسائل و مشکلات مهم شهر زنجان وجود ساختمان‌های نیمه‌کاره است که نما و فضای شهر را بسیار زشت نشان می‌دهد.

وی بر تعیین تکلیف ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهر زنجان تأکید کرد و گفت: وجود سوله‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره باعث شده گردشگران ذهنیت خوبی از شهر زنجان نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان افزود: شهرداری در اتمام طرح‌های نیمه کاره همکاری کرده و با توجه به سرمایه گذاری در این کار شریک خواهد بود.

معصومی تاکید کرد: ساختمان‌های نیمه کاره در شهر زنجان مدیریت شود و پس از تکمیل این ساختمان‌ها به‌صورت عام‌المنفعه در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد.

شهردار زنجان از وجود ایستگاه ۱۲ آتش‌نشانی در زنجان خبر داد و افزود: باید تعداد آتش نشان‌ها در زنجان توسعه یابد و باید سوله جنب فرمانداری شهر زنجان تعیین تکلیف شود.

کد خبر 4642116

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی

سرمربی یونایتد بعد از توقف برابر بورنموث اعتراف کرد تیمش فوتبال خوبی برابراین تیم بازی نکرد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم بورنموث و منچستریونایتد در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بورنموث میزبان در طول بازی دو بار پیش افتاد اما نتوانست برتری‌اش را حفظ کند.

شیاطین سرخ با گل‌های برونو فرناندز (یک گل از روی نقطه پنالتی) به گل‌های دومینیک سولانکه و جاستین کلایورت پاسخ دادند تا تنها یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد ولی برتری پرگل نیوکاسل برابر تاتنهام باعث شد تا یونایتد یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کند و به رده هفتم برسد.

به گزارش اسکای اسپورت، اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد در صحبت‌هایی بعد از این دیدار گفت: می‌دانیم که باید برنده شویم چون می‌خواهیم به بالای جدول برسیم. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم و مگوایر نیز مصدوم شد اما او در بازی ماند چون به او نیاز داشتیم. بازیکنان من بهتر از این هستند و باید فوتبال بهتری بازی می‌کردیم. نکته خوب در این دیدار این بود که ما دو بار  به بازی برگشتیم و بازی را به تساوی کشاندیم.

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به رتبه هشتم یا پایین‌تر نگرانش می‌کند یا خیر؟ گفت: در مورد این سوال نظری نمی‌دهم چون در این لحظه مهم نیست. در ادامه خبرنگاری از اریک تن هاخ سوال کرد که امسال ضعیف‌ترین فصل یونایتد در لیگ برتر است یا خیر؟ که مربی هلندی از این سوال عصبانی شد و نشست خبری را ترک کرد.

منچستریونایتد با ۵۰ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و بورنموث با ۴۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. یونایتد تنها امیدش در این فصل قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که در نیمه نهایی باید به مصاف کاونتری برود و شاگردان تن هاخ امیدوار هستند فصل را با یک قهرمانی به پایان ببرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی