Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهر از احداث و عرضه ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای جدید عالیشهر و سیراف استان بوشهر درقالب اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی مقاتلی ظهر امروز در نشست مشترک با انبوه سازان استان بوشهر به تشریح کامل و چگونگی ساخت واحدهای مسکونی و روش‌های پیشنهادی برای مشارکت در احداث واحدها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با برنامه ریزی انجام شده برای ساخت واحدهای مسکونی اظهار داشت: طبق این برنامه قرار است امسال عملیات اجرایی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید عالیشهر آغاز شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از شروع برنامه احداث و عرضه 6 هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای جدید عالیشهر و سیراف درقالب اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این برنامه آمسال آغاز می‌شود و طبق برنامه ریزی 2 هزار واحد در شهر جدید عالیشهربوشهر و 4هزار و 500 واحد در شهر جدید سیراف در شهرستان عسلویه عملیاتی و ساخته می‌شود.

مقاتلی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 2هزار واحد مسکونی در شهر جدید عالیشهر بوشهر طی2 سال ساخته و به متقاضیان واگذار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهر به هدف دولت و حمایت از سرمایه گزاران بخش خصوصی اشاره کرد و  با بیان اینکه شیوه‌های احداث مسکن به دو روش مشارکت در ساخت و واگذاری با تعهد ساخت انجام می‌شود خاطر نشان کرد: در روش نخست شرکت عمران عالی‌شهر زمین، آماده سازی می‌کند و هیچ وجهی از سرمایه گذار دریافت نمی‌کند و آورده شریک هزینه احداث واحدهای مسکونی که از مزایای این روش تخفیفی است که شامل قیمت کارشناسی زمین می‌شود.

وی افزود: در روش واگذار با تعهد ساخت سرمایه گذار یا انبوه ساز با پرداخت 30 درصد از مبلغ اراضی مورد نظر زمین را به تملک خود در می‌آورد و  70 درصد الباقی با تنفس 2 ساله  پرداخت می‌شود و تعهدی به شرکت عمران می‌دهد تا در زمان معین واحدها را ساخته و واگذار کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح 100 میلیون تومان به ازای هر واحد پیش بینی شده است و سرمایه گذاران و انبوه سازان اجازه دارند تا با پس از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی واحدهای خود را پیش فروش کنند.

1000 واحد مسکونی در اجرای طرح جامع ملی مسکن در استان بوشهر ساخته می‌شود 1500 واحد مسکونی ویژه نیازمندان روستایی استان بوشهر ساخته می‌شود 850 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز استان بوشهر ساخته شد

مقاتلی هدف اصلی از از اجرای این طرح را احداث مسکن برای اقشار مختلف دانست و گفت: توجه به زیرساخت و آماده سازی قبل از شروع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی، بهینه کردن قیمت تمام شده برای اقشار مختلف جامعه، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تامین منابع مالی مورد نیاز از طریق مشارکت با بخش خصوصی، ارائه تسهیلات رفاهی ساکنان به فراخور ساخت واحد های مسکونی و توجه به کیفیت ساخت از بارزترین مزیت‌های ساخت این واحد ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مشهد گفت: ساخت ۲ هزار و ۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد برنامه‌ریزی شده که تاکنون ساخت ۴۵۴ واحد آن ثمر داده است.

یعقوبعلی نظری افزود: هم اکنون سه پهنه ساخت مسکن در حال ساخت به ترتیب با ۱۲۴ واحد، ۱۹۶ واحد و ۱۳۴ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد فعال است و برای تسریع در اتمام این طرح ها  به مدیران مربوطه توصیه‌های لازم انجام شد.

فرماندار مشهد نیز در جمع خبرنگاران ادامه داد: از مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت در مهرگان مشهد، بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود.

محسن داوری افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان زمین‌ها و واحد‌های در حال ساخت مشخص شده است.

به گفته وی، از طرفی موضوع شبکه فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در مرحله زیرسازی در حال اجرا است.

فرماندار مشهد اضافه کرد: مشکل تامین نانوایی اکنون در شهرگ مهرگان حل شده است، اما در زمینه مدرسه هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم و برای کسب نتیجه پیگیر هستیم بطوریکه  هم اکنون ۲ مدرسه در مهرگان در حال ساخت است.

شهرک مهرگان در انتهای جاده موسوم به سیمان و بولوار رسالت مشهد قرار دارد که طرح های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۱ در این منطقه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد