Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از شیرازه: سيد حسين زندوي امام جمعه بيرم در خصوص حادثه اخير بيمارستان این شهر  و جان باختن دوقلوهای بیرمی واكنش نشان داد و گفت: مدتي پيش آن جوانان عزيز در بيمارستان تلف شد، قبل از آن هم باز يك نوجوان ديگري، قبل از هم يك مسئله اي ديگري، ممكن است بگويد كه اتفاق است رخ ميدهد!!




وی افزود: چرا ما علت يابي نميكنيم؟؟ اين اتفاقات بخاطر چه چیزی است؟ اگر واقعاً دوا و درمان و امكانات نيست اعلام بكنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا كم كاري صورت ميگيرد؟ 

 امام جمعه بيرم با اشاره به سفر وزیر بهداشت به لارستان افزود: مدتي پيش وزير بهداشت و درمان به شهرستان لارستان آمد، خود رئيس بيمارستان حضرت علي اصغر(ع) دكتر سلطاني با بنده تماس گرفت و گفت شما هم دعوت هستيد داخل اين جلسه، بيان كردم بنده بيرم نيستم شيراز هستم ولي خودم را مي رسانم، صراحتاً به ايشان گفتم بيمارستان چه مشكلي دارد؟ چه لازم داريد؟ گفتند ما هيچ مشكلي نداريم!!

 زندوي تصریح کرد: بعد خودم به شورا گفتم يك نامه در خصوص ccu بنوسيد، نامه آماده شد و به وزير داده شد، دستورات لازم اخذ گرديد و پيگيري هم با مسئولين مربوطه بود اگر واقعا مشكل نيست چرا اين دوطفل تلف بشود!!

 زندويامام جمعه بيرم در ادامه افزود: اين حرف من در دوران رئيس قبلي دانشكده خانم رئوفي  توي منزل خودم و در حضور دكتر سلطاني در ماه مبارك رمضان بود بهشان گفتم"مديريت بيمارستان تغيير بدهيد، بخاطر طبابت ايشان، ما دست اش مي بوسيم، اما مديريت بيمارستان مديريت مريضي است چرا برخي ها حمايت هاي بي جا از اين قضيه ميكند؟ چه علت دارد با اين وضع اين مردم هر از گاهي  شاهد از بين رفتن و تلف شدن عزيزان و نوجوانان خود باشند، ١٢سال انتظار اين خانواده شوخي نيست! دردآور است.

وی با اشاره به اینکه "تا كي بايد با اين مسائل و جناج بازي ها و جبهه گيريهای سیاسی را تحمل کنیم" افزود: اگر امام جمعه بخواهد وارد اين قضيه ها بشود سريع طومار مينويسند و شكايت مي كند.

 امام جمعه بيرم در خصوص سفرش به تهران و وزارت بهداشت گفت: ما  رفتيم  ٧٠٠ميليون تومان بدهي را صاف كرديم، خواهش كرديم و يك مقدار لوازم براي بيمارستان و بويژه لارستان خريديم بعد به جاي اينكه بيایند تشكر كنند، مي روند شكايت از بنده و معاون وزير در تهران ميكند كه چرا امام جمعه مي آيد و اين كمك ها را كرده ايد!! 

 زندوي در خصوص حادثه اخير خطاب به مسئولين افزود: مسئولين موظف اند همه افرادي كه در اين حادثه اخير سهل انگاري كردند برخورد جدي كند، خون اين دو كودك فرداي قيامت برعهده انهاست بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!مسئولين موظف اند همه افرادي كه در اين حادثه اخير سهل انگاري كردند برخورد جدي كند، خون اين دو كودك فرداي قيامت برعهده انهاست بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!

امام جمعه شهر بيرم در ادامه گفت: من همين الان، اعلام ميكنم حاضرم  خلع شوم و بروم كنار اما به درد اين مردم رسيدگي كنيد.








پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بشوم صدای استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نساجی و تراکتور در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم خواهند رفت.

قائمشهری‌ها اوضاع چندان جالبی ندارند و تنها تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت‌نفت این تیم را در جایگاه ماقبل آخر جدول حفظ کرده است. یک برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و تنها ۲ گل زده در ۵ بازی اخیر، نساجی را در اوج بحران قرار داده. شاگردان الهامی همچنین در ۳ بازی اخیرشان هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند تا بحران واژه‌ای کم‌رنگ برای توصیف شرح حال این روز‌های نساجی باشد.

ولواینکه حتی پیروزی هم باعث بهبود جایگاه جدولی نساجی نخواهد شد، اما بعد از شکست صنعت‌نفت مقابل پرسپولیس، مازنی‌ها فرصت این را دارند که با تیم قعرنشین اختلاف ایجاد کنند.

در نقطه مقابل تی‌تی‌ها هم شرایط چندان مطلوبی ندارند و تنها ۲ امتیاز از ۳ بازی اخیر خانگی عایدشان شده است. از طرفی جدایی خمس دوباره بی ثباتی را به نیمکت تراکتور هدیه کرده و این تیم باید با هدایت موقت محمد نصرتی پا به میدان بگذارد.

به روایت آمار:

۱۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۲ بازی را نساجی برده، ۵ مسابقه را تراکتور و ۴ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های نساجی و تراکتور ۲۵ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۸ گل از آن نساجی و ۱۷ گل سهم تی‌تی‌ها بوده است.

نکته جالب آنکه هر ۴ تساوی ۲ تیم با نتیجه مشابه ۱-۱ رقم خورده تا تقابل تراکتور و نساجی هیچ‌گاه صفر-صفر نباشد. به واقع نبرد ۲ تیم تاکنون بدون گل نبوده و باید دید آیا این روند روز جمعه هم حفظ می‌شود یا نه؟

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

نساجی: یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت

تراکتور: ۲ برد، ۲ مساوی و یک باخت

جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و نساجی با ۱۶ امتیاز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی 

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، میلاد کر، رحمان جعفری، صفا هادی و امیرحسین حسین زاده.

tags # تراکتورسازی تبریز ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید