Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و به منظور امداد رساني به مناطق محروم و صعب العبور استان چهار محال و بختياري، کلنگ احداث مرکز اورژانس هوايي شهرکرد با حمايت مالي 5 ميليارد ريالي بانک رفاه به زمين زده شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شيراني رئيس دانشگاه علوم پزشکي و نماينده وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در استان در آيين احداث اين مرکز که با حضور رحمتي منفرد مدير شعب بانک رفاه استان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران ارشد استاني، مجمع خيرين سلامت استان، مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي استانداري چهارمحال برگزار شد، ضمن قدرداني از بانک رفاه کارگران به منظور تخصيص 5 ميليارد ريال اعتبار به اين مهم، مشارکت اين بانک در ساخت مرکز اورژانس هوايي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد را بسيار حائز اهميت و ارزشمند برشمرد و گفت: اين اقدام بانک رفاه به منظور کاهش حوادث و سرعت بخشيدن به عمليات امداد اورژانس هوايي و در پي حادثه سقوط بالگرد اورژانس دانشگاه علوم پزشکي در جريان عمليات نجات يکي از اهالي روستاي دهدلي واقع در منطقه صعب العبور استان چهارمحال صورت گرفته است که در نوع خود بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

سه واحد دانش‌بنیان و ۲ واحد تحقیق و توسعه شرکت‌های دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مستقر است و شمار واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی این استان در دولت سیزدهم از هشت به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ به ۳۰ رسید و اچ ایندکس (شاخصی عددی بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان) این دانشگاه نیز ۱۹ درصد افزایش یافت.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان نیز از مطالبه‌های مردمی استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر با ۵۲ تخت بیمارستانی، ۶ هزار و ۸۸۰ مترمربع زیربنا دارد و در دست تجهیز است.

این مرکز با کمک خیران حوزه سلامت و نگاه ویژه دولت سیزدهم در دست تکمیل و راه‌اندازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار