Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، محمد علی اسفنانی افزود: گزارش ارسالی پلیس فرودگاه امام (ره) مبنی بر کشف مقداری قرص ترامادول از یک مسافر درحین خروج از گیت بازرسی در فرودگاه یاد شده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده، شعبه ۲۷ ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات تهران مسئولیت رسیدگی را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی گفت: شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف، نامبرده را به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت و معدوم کردن کالای کشف شده، محکوم کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر از جریمه سنگین یک رستوران در اردبیل خبر داد و گفت: پرونده یک واحد صنفی کافی شاپ و تالار رستوران برای گرانفروشی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام را محرز و متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر ادامه داد: بازرسان سازمان صمت این گزارش را تهیه و به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها در صورت مواجه با گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلف اصناف می توانند به واحد بازرسی تعزیرات حکومتی استان و شهرستانها مراجعه کنند و حتما موارد بصورت جدی پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس
  • محکومیت یک میلیارد ریالی سازنده کابینت به دلیل گرانفروشی
  • ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد