Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی ظهر یکشنبه در هفتمین همایش ایمنی موتورسواران که در شهرستان املش برگزار شد، اظهار کرد: آموزش موتورسواران و عابران پیاده یکی از اقداماتی است که از سوی نیروی انتظامی برای کنترل و کاهش تصادفات رانندگی در سال جدید در دستور کار قرار گرفته است. موضوع آموزش عابران و موتورسواران را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد تصادفات رانندگی استان گیلان مربوط به عابران پیاده و موتورسواران است، افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط درصد بیشتری از موتورسواران به ویژه در حاشیه شهرها و مناطق روستایی عامل اصلی افزایش جانبختگان این حوادث است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی پزشکی گیلان ضربه به سر عامل اصلی مرگ ۸۵ درصد موتورسواران در حوادث جاده ای است، گفت: به همین منظور و برای کاهش این میزان از آمار نیازمند آموزش موتورسواران برای استفاده از کلاه ایمنی هستیم.

وی در ادامه به برگزاری ۱۹ همایش ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در استان گیلان اشاره و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این همایش ها به صورت حضور آموزش دیده اند و ۹۰۰ کلاه ایمنی نیز توزیع شده است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه کاهش تلفات ناشی از تصادف موتورسواران و عابران پیاده یکی از اولویت های پلیس است، تصریح کرد: موتورسواران و خیران نیز برای تهیه کلاه ایمنی باید با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

کد خبر 4642155

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا محمدی پلیس راهور گیلان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ریزش سنگ در جاده چالوس (فیلم) ترافیک سنگین در ورودی شهر‌های شمالی (فیلم) آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • رژه پیاده یگان‌های نظامی گیلان به مناسبت روز ارتش
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است