Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، دومین برنامه گزارش میدانی از سوی سازمان انرژی اتمی ، فردا (دوشنبه) با حضور بیش از 70 نفر از نمایندگان رسانه های گروهی کشور درمجتمع هسته ای آب سنگین اراک برگزارخواهد شد.

سازمان انرژی اتمی کشور فردا (دوشنبه)، اطلاعات بسیار مهمی را در زمینه افزایش بدون محدودیت ذخایر اورانیوم غنی شده و هم چنین اقداماتی که برای ورود به گام دوم کاهش تعهدات برجامی انجام شده در اختیار رسانه های گروهی کشور قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا همچنین آخرین اقدامات انجام شده در زمینه باز طراحی راکتور تحقیقاتی و همچنین روند افزایش تولید آب سنگین در مجتمع اراک تبیین می شود.

عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان روز گذشته در ملاقات با هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: مهلت 60 روزه به هیچ عنوان تمدید نمی شود و ایران اقدامات بعدی یا همان گام دوم را اجرایی می‌کند مگر اینکه آن‌ها خواسته‌های ما را تامین کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اورانیوم تعهدات برجامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی با اشاره به اینکه بارش‌ها طی امروزو فردا در استان یزد ادامه خواهد داشت، افزود: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.
وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.
رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد، گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود. 
میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش های بهاری در کشور
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو