Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی ۶ تکواندوکار اعزامی ایران به سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا مشخص شد.

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران، ترکیب این تیم در سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا را به شرح زیر معرفی کرد:

آرمین هادی پور (وزن ۵۸- کیلو گرم)، سروش احمدی (وزن ۶۳- کیلو گرم)، میر هاشم حسینی (وزن ۶۸- کیلو گرم)، امیر محمد بخشی (وزن ۷۴- کیلو گرم)، مهران برخورداری (وزن ۸۰- کیلو گرم) و عرفان ناظمی (وزن ۸۷- کیلو گرم)

هم‌چنین فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق به عنوان مربی و دکتر اصغر رحیمی به عنوان سرپرست هدایت ملی‌پوشان در این دیدارها برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکواندوکاران پسر تمرینات خود را در سالن فدراسیون تکواندو تا قبل از اعزام پیگیری می‌کنند.

این رقابت‌ها G۲ است و به نفر اول ۲۰ امتیاز، نفر دوم ۱۲ امتیاز و نفرات سوم ۷.۲ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌شان تعلق می‌گیرد.

سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹ از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو یونیورسیاد 2019 ناپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو