Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:03:34 GMT

دستور عراقچی برای حل مشکل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۸۳۲

دستور عراقچی برای حل مشکل پرسپولیس

پرسپولیس برای دریافت مبلغ هفتصد هزاردلارش از فیفا از وزارت امورخارجه کمک گرفت و با کمک این وزارتخانه قرار است این پول به دست آن ها برسد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو چشم به هفتصد هزاردلار پولی داشت که بابت حضور دو بازیکنش در رقابت های جام جهانی باید از فیفا می گرفت اما مسایل بانکی و تحریم ها مانع از این اتفاق شده و به نوعی موجب گره خوردن کار باشگاه پرسپولیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز محمد مهدی نبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره با اعضای وزارت امورخارجه در این رابطه دیدار داشته است. جعفر کاشانی در این ارتباط گفت:« ما مطالباتی از فیفا داشتیم و چند ماهی بود که پیگیر دریافت آن بودیم. در این رابطه و با توجه به شرایطی که وجود داشت با مسئولان وزارت خارجه دیداری داشتم و آقای عراقچی محبت کردند دستور دادند از طریق وزارت خارجه این کار انجام شود. من همین جا تشکر می کنم از این آقایان که همیشه نهایت توجه را به ورزش داشته اند. این اولین بار نیست و قبلا هم کمک های زیادی برای فوتبال انجام داده اند.»

او در این رابطه که آیا با این دستور وزارت خارجه ماجرای مطالبات حل شده و آیا برانکو به فعالیتش در پرسپولیس ادامه می دهد گفت:« انشالله که حل می شود. من فکر نمی کنم مشکلی هم برای حضور برانکو وجود داشته باشد. حالا شاید بگویند کاشانی حرف کلیشه ای می زند اما من نمی توانم از آرزوهایم نگویم اما امیدوارم روزی پرسپولیس باشگاه شود، برنامه هایش برای 15 سال بعدش مشخص باشد ، آن زمان چیزهای دیگر هم درست می شود.من می گویم باید از تجربه برانکو برای ساختن زیر ساخت ها و تیم های پایه استفاده کنیم.»

او افزود:« کی روش هشت سال در ایران بود اما چقدر بازیکن و استعداد برای فوتبال ایران پرورش داد؟ اما رایکوف که به ایران آمد تیم تاج را کاملا از نو ساخت، تیم های جوانان و نوجوانان را ساماندهی کرد و با بازیکنان جوان تیم جدیدی ساخت. ما در پرسپولیس هم می خواستیم این کارها را بکنیم و زمانی با حسین عبدی حدود 300 بازیکن نوجوان را شناسایی کردیم و اگر این کار ادامه داشت پرسپولیس امروز نیاز به بازیکن نداشت.»


کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت:« در مدیریت هم همینطور است و ما باید افکار جدید را به کار بگیریم تا بتوانند با افکار و تکنولوژی جدید ارتباط برقرار کنند. آینده خیلی متفاوت تر از امروز خواهد بود و ما نیاز داریم که از الان برنامه ریزی کنیم.»

  اخبار داغ ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها

منبع: فردا

کلیدواژه: عراقچی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است