Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قرارداد اکران فیلم سینمایی «کار کثیف» به نویسندگی و کارگردانی خسرو معصومی در گروه فرهنگ به ثبت رسیده و این فیلم پس از پایان اکران «دختر شیطان» در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهد رفت.

فیلمبرداری این فیلم در شمال کشور و در شهرهای ساری، بابلسر، بهشهر، منطقه میان‌کاله و چالوس و همچنین در کشور ترکیه و در شهرهایی چون آنتالیا و آنکارا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، زنده‌یاد لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم‌نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آروز ابی‌زاده، پیام احمدی‌نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی، بهادر اونلو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«کار کثیف» مضمونی اجتماعی دارد و به معضل بیکاری جوانان و مهاجرت می‌پردازد.

«تابو»، «خرس»، «باد در علفزار می پیچد»، «جایی در دوردست»، «رسم عاشق کشی» و «پر پرواز» دیگر ساخته‌های سینمایی خسرو معصومی در چند سال اخیر هستند که از این بین فیلم «خرس» هنوز به نمایش درنیامده است.

پخش «کار کثیف» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان قرار دارد.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه‌کننده: خسرو معصومی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: عباس نصیری، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، تدوین: حسن حسندوست، آهنگساز: پیمان یزدانیان، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، صدابردار همزمان: سیامک نیازی، مدیر تولید: علی همت، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: غزل معصومی، دستیاران کارگردان: مانی معصومی، علی محمدی، منشی صحنه: هدیه نصیری، گروه فیلمبرداری: حمید محمدقلی، مهدی گلچین، کاوه حاج‌رمضانی، رامین فرزانه، عکاس: مونا تهرانی، جلوه‌های ویژه: مهدیار سزاوار، فیلمبردار زیر آب: بهزاد ترکی‌زاده، حمید شمسی، داریوش تفرشی‌نیا، هلی شات: شهروز کیایی، گروه صحنه و لباس: رحیم حاجی‌تبار، اسماعیل خلیلی، نجمه نقدعلی، دستیار صدا: میلاد شمسایی، تدارکات: رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، مهرداد شاه‌میرزایی، سینه موبیل: میرعلی میرحسینی.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رسانه فیلم سینمایی شمسایی بابلسر میرعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، آخرین ساخته حسن فتحی که با جمعی از بازیگران مشهور ایرانی و ترک ساخته شده، قرار بود از فردا (29 فروردین ماه ) در سینماهای کشور اکران شود که با تایید علی سرتیپی - پخش‌کننده فیلم- فعلا یک هفته به تعویق افتاده است.

پس از اعلام تاریخ اکران فیلم توسط شورای صنفی نمایش، سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به ایسنا گفته بود: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران کنیم اما به ۲۹ فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

اما حالا خبر رسیده که اکران فیلم به تعویق افتاده و دلیل مشخصی هم برای آن اعلام نشده است. این فیلم در آخرین مراحل تولید هم کم حاشیه نداشت و در مقطعی شریک ترکیه‌ای فیلم درصدد پخش سریالی فیلم بود که با پیگیری‌های حقوقی از آن جلوگیری شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مست عشق ؛ فیلم جدید شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در راه اکران موزیک ویدیو فیلم «مست عشق» : تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را . . . اکران همزمان فیلم «مست عشق» در ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • پشت‌پرده شایعه فوت یک دختر در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد