Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:51:59 GMT

عکس/ فستیوال برج انسانی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۹۸۴

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از جالب فستیوال کشور اسپانیا اختصاص یافت./ عکس: EDUARDO SOLER

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری برج انسانی جالب و دیدنی عکس روز نشنال جئوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری کل استان اصفهان ۹۸۶۹ نفر بوده که ۱۱۰۰ مورد آن مربوط به اسفندماه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در نشستی که به مناسبت شروع به کار معاون جدید منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ویژه این معاونت در پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضائی اظهار کرد: معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی به واسطه مسئولیتی که در حوزه ساماندهی به پست‌های سازمانی و آموزش قضات و کارمندان و همچنین جابه‌جایی و بررسی عملکرد نیروها دارد از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی با تقدیر از تلاش‌های معاون پیشین منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در زمان تصدی این پست که مصادف با جذب، آموزش و شروع به کار بالغ بر ۷۰۰ نیروی اداری و برگزاری فشرده چندین دوره کارآموزی قضائی بود از معاون جدید خواست برنامه‌ها، بررسی‌ها و اقدامات مؤثر خود را در جهت دستیابی به اهداف سند تحول قضائی معطوف کند چراکه رسیدن به اهداف عالی دستگاه قضائی تنها از مسیر اجرای سند تحول امکان پذیر است.

ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری کل استان اصفهان ۹۸۶۹ نفر بوده که ۱۱۰۰ مورد آن مربوط به اسفندماه است.

وی آمار کل ملاقات‌های مردمی که توسط مسئولان قضائی استان و رؤسا و دادستان‌های همه حوزه‌های قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفت را حدود ۸۳ هزار مورد اعلام کرد.

نماینده قوه قضائیه در استان اصفهان هدف از این ملاقات‌ها را شناسایی مشکلات و بر طرف کردن موانع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی مراجعین عنوان کرد.

گفتنی است، دوشنبه‌های هر هفته مراجعانی که تمایل به ملاقات با مسئولان قضائی استان دارند با حضور در محل دادگستری کل استان اصفهان به پیگیری و رفع مشکلات پرونده‌های قضائی خود می‌پردازند و در شهرستان‌ها نیز روزهای سه‌شنبه برای ملاقات مراجعین با رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان اصفهان تعیین شده است.

کد خبر 739862

دیگر خبرها

  • کنعانی: فجایع دردناک غزه آزمایشگاه سنجش میزان پایبندی مدعیان حقوق بشر به مسئولیت‌های انسانی است
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد
  • پذیرش محدود پژوهش علوم انسانی از سوی دنیا
  • هرگونه عملیات صهیونیست ها در رفح پیامدهای انسانی جدی دارد
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • خسرو تئاتر ایران از راز یک هنر شریف نوشت
  • وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است