Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمرینات تیم استقلال خوزستان از روز دوشنبه هفته جاری با همان کادر قبلی و با مربیگری سید محمد علوی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه نمی خواهیم زمان لازم برای آماده سازی تیم را از دست بدهیم گفت: به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا با قدرت وارد مسابقات شویم و با کسب نتایج خوب، سهمیه لیگ برتر را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علوی مربی جوان و مستعدی است و فعلاً با ما قرارداد دارد افزود: علاوه بر بازیکنانی که با آنها قرارداد داریم با بازیکنان امید و جوانان مان کار را آغاز می کنیم و تا پایان ماه تکلیف سرمربی را مشخص می کنیم.

رحیمی با بیان اینکه در این فصل هشت تا ۱۰ بازیکن جدید جذب می کنیم ادامه داد: هم اکنون ۱۲ بازیکن با ما قرارداد دارند در حالی که قرارداد هفت تا هشت بازیکن بزرگسال ما به پایان رسیده و از ما جدا می شوند.

وی افزود: طبق برنامه اعلام شده لیگ از روز ۱۸ مرداد آغاز می شود اما با توجه به احتمال تغییر تاریخ شروع لیگ برتر، امکان دارد هر لحظه تغییراتی در لیگ یک ایجاد شود اما ما بنا را بر روز ۱۸ مرداد قرار داریم لذا ۴۰ روز وقت داریم که برای آماده‌سازی تیم کار کنیم.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را دارد، فصل گذشته، پس از ۶ سال حضور متوالی در لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.

۹۸۷۹ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد