Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشاد احمدزاده که روزی یکی از محبوب‌ترین‌های باشگاه پرسپولیس بود، در عین حال اینکه به هواداران وعدۀ حضور در این تیم را داده بود و مدعی شده بود که تحت هیچ شرایطی باشگاه پرسپولیس را ترک نمی‌کند، به یکباره اقدام به ترک سرخ‌ها و حضور در لیگ لهستان کرد.

 

حال که صحبت‌ها پیرامون بازگشت او به پرسپولیس اوج گرفته و این بازیکن نیز تمایلاتی جدی را به بازگشت دوباره نشان داده است، هواداران پرسپولیس خواهان آن شده‌اند که مدیریت باشگاه خط قرمز را بر روی نامش بکشد و اجازه بدهد که تراکتورسازی، دیگر مشتری او، این بازیکن را جذب کند!

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده تراکتورسازی هواداران پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر