Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای آمادگی هنرمندان خراسان‌جنوبی جهت شرکت در جشنواره خوشنویسی رضوی پنج شنبه ۳۰ خردادماه کارگاه آموزشی با حضور استاد صندوق آبادی برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین در دهه کرامت یک ورکشاپ با حضور استاد محسن توسلی در راستای جشنواره برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزم ادامه داد: در سال جاری جشنواره خوشنویسی رضوی در دو بخش ویژه اساتید خوشنویسی دارای مدرک استادی انجمن خوشنویسان ایران و بخش سایر هنرمندان (افراد دارای تا مدرک فوق ممتاز) برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی در دو بخش به این علت صورت گرفت که با توجه به حضور اساتید در جشنواره سایر هنرمندان با تصور عدم امکان رقابت با اساتید از شرکت در جشنواره خودداری می‌کردند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره در بخش‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ ثلث و نقاشی خط برگزار می‌شود و هنرمندان علاقمند به شرکت در جشنواره با مطالعه فراخوان می‌توانند از سایر ضوابط شرکت در این برنامه هنری ومعنوی مطلع شوند.

زمزم با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره در ۱۳ آذرماه و شب ولادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: هنرمندان می‌توانند تا یکم مهرماه ۹۸ نسبت به ثبت نام در جشنواره و ارسال تصویر آثار خود اقدام کنند.

وی در زمینه برنامه دهه کرامت در خراسان‌جنوبی یادآور شد: برنامه‌های هنری، فرهنگی و قرآنی زیادی به مناسبت ایام میلاد امام رضا (ع) در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد که بسیاری از آنان از طریق دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد و برخی دیگر از طریق کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره خوشنویسی رضوی از جمله برنامه‌های هفدهمین جشنواره رضوی، فرصتی برای ابراز ارادت هنرمندان به ساحت مقدس امام هشتم (ع) است.

کد خبر 4642001

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خوشنویسی جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فصلی اوج هنر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاعران و هنرمندان استان در این همایش به قرائت شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ دهقان افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی