Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@18:47:22 GMT

مترو به نمایشگاه بین المللی تهران می رود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۰۹۲

مترو به نمایشگاه بین المللی تهران می رود

هاشمی با اشاره به مصوبه مبنی بر احداث ایستگاه مترو در نمایشگاه بین المللی تهران گفت: در دوره مدیریت من مصوب شده بود که انشعابی از خط هفت مترو به این مناطق برود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در حاشیه جلسه امروز شورا با اشاره به مصوبات جلسه امروز گفت: پس از تذکر اعضای شورا یک فوریت تعدیل تعرفه های شهرسازی بررسی و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در یکی از تبصره های این مصوبه درخواست کرده بودیم تعدیل نرخ ها با توجه به دفترچه معاملاتی مصوب دولت، تعدیل و نرخ های نهایی تا پایان خرداد به شورا ارایه شود، افزود: با توجه به مباحثی که مطرح شده این لایحه تا پایان خرداد تعیین تکلیف می شود.

 

وی با اشاره به بررسی لایحه تعدیل تعرفه های شهرسازی در جلسه روز سه شنبه گفت: وضعیت شهروندانی که پیش از این مصوبه عوارض خود را پرداخت کرده اند در آیین نامه پیش بینی خواهد شد.

 

وی با اشاره به بررسی آیین نامه اجرایی شورایاری ها در جلسه امروز شورا گفت: اعضای شورا پیشنهادات زیادی در خصوص آیین نامه اجرایی انتخابات شورایاری ها ارایه کردند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص احداث مترو در نمایشگاه بین المللی تهران گفت: این موضوع در زمان مدیریت من مصوب شده بود تا انشعاباتی از خط هفت مترو از میدان کاج به برج های آتی ساز و نمایشگاه بین المللی تهران احداث شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه اردبیل خطبه های نماز جمعه شیراز خبرگزاری شبستان دهه کرامت استان بوشهر جشن های دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت محسن هاشمی شورایاری ها شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ قائم‌مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

علی رمضانی افزود: «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی است شعار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو