Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در نظر داریم برای دانشجویان سفرهای ارزان قیمت در نظر بگیریم، با اینکه برای دانشجوها وام در نظر گرفته‌ایم اما امکان دارد برخی نتوانند در این سفر زیارتی شرکت کنند، لذا احتمالا سفرهای ارزان قیمت راه بی‌اندازیم، اما با توجه به زمان و فاصله محدود در اعزام‌ها، هنوز به جمع‌بندی نهایی در زمینه سفر‌های ارزان قیمت نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر‌های ارزان‌قیمت عتبات دانشگاهیان

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به نوساناتی که ارز در کشور ما دارد، اجرای سفر‌های ارزان‌قیمت عتبات دانشگاهیان متوقف شده است اما در حال پیگیری این موضوع هستیم تا بتوانیم سفر‌های ارزان قیمت را دوباره اجرایی کنیم؛ متاسفانه با توجه به کاهش ارزش پول ملی و افزایش ارز کار سخت‌تر شده است؛ اما تلاش می‌کنیم برای اردو‌های آتی امکانات بهتری را برای دانشجویان فراهم کنیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه ارائه اردو‌های مختلف برای اعزام مشتاقان عتبات دانشگاهیان در برنامه‌های ستاد است، اضافه کرد: در نظر داریم اردو‌های دانشجویی در ستاد عتبات دانشگاهیان راه اندازی کنیم؛ یکی دیگر از برنامه‌های ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان آغاز اردو‌های زیارتی ساده برای دانشجویان است و باید از این طریق از ظرفیت‌های زیارت‌های ساده هم استفاده کنیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به ثبت‌نام دوره بیست و یکم که از هفته گذشته آغاز شده است تا به امروز حدود ۴۳ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان همدان در حمایت از وعده صادق سپاهیان ایران اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، تجمع ظهر امروز دانشگاهیان همدان در حمایت از وعده صادق دلاوران سپاه اسلام در تنبیه رژیم متجاوز و صهیونیستی اسرائیل در حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از پاسداران و فرزندان این سرزمین، برگزار شد.

در این تجمع که در مقابل دانشگاه‌های بوعلی سینا و علوم پزشکی همدان برگزار شد، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حمایت قاطع خود را از عملیات غرورآفرین شب گذشته دلاور مردان سپاه و نیروهای مسلح اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان در این تجمع گفت: آیه ۵ سوره قصص «وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه فرعونیان) گردانیم.» به ما وعده داده اگر ایستادگی کنیم در مقابل جهانخواران پیروز خواهیم بود و آنها در نهایت به خواری و نابودی خواهند رسید. امام خمینی(ره) فرمودند «هزینه سازش به مراتب سنگین‌تر از مبارزه با مستکبران است».

حجت‌الاسلام سعید کاظمی افزود: مبارزه با استکباران هزینه دارد اما اگر امروز خوشحال هستیم می‌دانیم این خوشحالی و ایستادگی هزینه کمتری نسبت به سازش دارد. شب گذشته فرزندان موشکی ایران‌زمین، قلب مستضعفان عالم را خوشحال و مستکبران را نگران و مضطرب کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما دانشگاهیان همدان آمده‌ایم تا از این عملیات دفاع کنیم، یاد همه شهدایی که برای نابودی اسرائیل جنگیدند را گرامی می‌داریم، شهدایی که در استراحت‌های خود در اندیشه نابودی اسرائیل بودند از جمله حاج قاسم، سردار همدانی و شهدای مدافع حرم و همه کسانی که امنیت، آزادی، هویت و استقلال خود را مدیون آنها می‌دانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895042

دیگر خبرها

  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • تصاویری از روز اول اجرای طرح حجاب و تذکرات پلیس را ببینید
  • اجتماع دانشگاهیان تبریز در حمایت از عملیات سپاه
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • تجمع دانشگاهیان همدان در حمایت از وعده صادق سپاهیان ایران اسلامی
  • تجمع دانشگاهیان همدان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • این خودرو، ارزان‌تر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک در ایران!
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در یزد