Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به سفر اخیر آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار وی با آیت ا... خامنه ای رهبر انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، اهداف ژاپن از این سفر و گمانه زنی ها در مورد کاهش تنش ها میان آمریکا و ایران به عنوان هدف سفر اخیر و همچنین حضور نخست وزیر ژاپن در ایران پس از 41 سال را مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این برنامه، وضعیت اقتصادی ایتالیا و روابط میان اتحادیه اروپا و این کشور مورد نقد و تبادل نظر قرار گرفته و موضوعاتی همچون بدهی های سنگین ایتالیا به این اتحادیه، تلاش جوزپه کانته نخست وزیر ایتالیا برای جلوگیری از اجرای اقدامات تنبیهی اتحادیه اروپا به علت بدهی های معوقه و فشارهای اتحادیه اروپا علیه ایتالیا و بررسی احتمال خروج ایتالیا از این اتحادیه در پی این فشارها بررسی خواهد شد.

«نشر خبر» همچنین با نگاهی به اختلافات میان آمریکا و ترکیه به گفت و گو پیرامون توقف آموزش خلبانان جنگنده های F-35 ترکیه توسط آمریکا خواهد پرداخت.

در این زمینه ضمن واکاوی دلایل عدم تمایل آمریکا برای خرید سامانه موشکی اس-400 توسط ترکیه، نگرانی آمریکا و قطع آموزش به خلبانان ترکی در پی این مساله و احتمال اعمال تحریم از سوی آمریکا علیه ترکیه درصورت خرید این سامانه موشکی توسط ترکیه مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«نشر خبر» به تهیه کنندگی النا فکلینا و اجرای لمبیت آپیک، یکشنبه 26 خرداد ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا ایران پرس تی وی ترکیه ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم

شاه زلینا نماینده نخست‌وزیر مالزی در راس هیئتی در سفر به کابل با معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان دیدار کرد.

وی هدف از این سفر را گسترش روابط با طالبان عنوان کرد و اظهارداشت: مالزی آماده همکاری با طالبان در بخش‌های مختلف است. 

وی افزود: طالبان باوجود تحریم‌های موجود، پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است، اما رسانه‌های جهانی در تلاش کم جلوه نشان دادن این پیشرفت‌ها هستند.

عبدالکبیر در این دیدار با اشاره به تأمین امنیت کامل در افغانستان، از دولت و شهروندان مالزی دعوت کرد در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد