Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای امسال تاکنون در بروچرد پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالعلی گیوه کی در گفت‎‌وگو با سفیر افلاک  اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل روستایی تاکنون 338 طرح با 20 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بروجرد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی پرداخت‌شده که پرداخت تسهیلات به 338 طرح، اشتغال‌زایی را برای 836 نفر فراهم کرده است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: در همین راستا امروز یکی دیگر از طرح‌های اشتغال فراگیر در روستای کرت‌آباد(مرکز جمع‌آوری شیر) با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغال‌زایی هشت نفر به‌صورت مستقیم و 35 نفر به‌صورت غیرمستقیم افتتاح شد که از این مبلغ 400 میلیون تسهیلات اشتغال‌زایی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در طرح اشتغال فراگیر نیز تاکنون بیش از 18 میلیارد تومان تسهیلات به 76 طرح پرداخت‌شده که این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی 502 نفر را فراهم کرده است.

 

گیوه کی گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی است که سال گذشته 750 میلیون تومان تسهیلات به 143 طرح پرداخت‌شده و بیشتر مشاغل خانگی طرح‌های کوچک است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی نوری نژاد از جذب 312 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته 312 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی 75 نفر در این شهرستان جذب شد.

 

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل 23 میلیارد و 18 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، 8 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، 20 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18، بیش از 39 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، 72 میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، 81 میلیارد و 750 میلیون ریال بنیاد برکت و 68 میلیارد ریال از محل کمکهای فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.



وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای 75 بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخشهای زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه ها شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد
  • پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان لنجانی