Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، محمد قوچانی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و علی ملاقلی‌پور کارگردان مستند «راه طی شده» مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی اندیشه‌های فکری مهدی بازرگان، ماجراهای جبهه ملی و نهضت آزادی و استعفای او از دولت موقت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «راه طی شده»، روایتی صریح و بی‌پرده از افکار و اندیشه‌های مهدی بازرگان، روشنفکر دینی، سیاستمدار و نخست وزیر دولت موقت ایران در سال ۵۷ است. در این مستند، شخصیت فکری و سیاسی مهندس بازرگان در گفتگو با افرادی همچون محمد توسلی، هاشم صباغیان، ابوالفضل حکیمی، اکبر بدیع‌زادگان، مجتبی مطهری، محمدمهدی جعفری، فریدون سحابی، محمدنوید بازرگان و.... مورد واکاوی قرار گرفته است. همچنین گوشه‌هایی از فعالیت‌های سیاسی او در جبهه ملی، نهضت آزادی و دولت موقت به تصویر کشیده شده است. نام این مستند که با عنوان «راه طی شده» تولید شده است، برگرفته از عنوان یکی از مهم‌ترین کتاب‌های بازرگان به همین نام است.

مراسم رونمایی از این مستند جنجالی همراه با واکنش‌های زیادی از سوی اعضای نهضت آزادی بود و پس از آن این مستند از راه‌یابی به جشنواره «سینما حقیقت» باز ماند. اکنون، این فیلم مستند برای اولین بار از تلویزیون و برنامه «به اضافه مستند» پخش خواهد شد. مستند «راه طی شده» در مرکز مستند سوره تولید شده است. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۹ و جمعه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نهضت آزادی دولت ایران تلویزیون کارشناسی ایران تلویزیون دولت مهدی بازرگان نهضت آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان

ماموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

به گزارش ایرنا از گمرک ایران، این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط ماموران گمرک توقیف شد.

این گزارش می افزاید، واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی از طریق گمرکات ایران ممنوع است و به تازگی کنترل‌های شدیدی بر روی این کالاها از طرف مأموران گمرک صورت می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف 13 جلیقه آغشته به تریاک در گمرک رییس کنفدراسیون صادرات ایران: افزایش قیمت دلار ربطی به ترخیص اخیر کالا از گمرک ندارد

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از تلویزیون
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • مستندی از معمار و هنرمند برجسته ایرانی، فرداشب در تلویزیون