Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ارسلان مطهری، مهاجم ۲۶ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتورسازی تبریز و ... دارد و در اواسط لیگ هجدهم با عقد قراردادی یک ساله به تیم سبزپوش اصفهانی پیوست، عملکرد خوبی با این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد او با ذوب آهن در انتهای لیگ هجدهم به پایان رسید و هر چند استقلال تهران برای جذب این بازیکن دست به کار شده، اما مدیران ذوب به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادند و قرار است فردا (دوشنبه) قرارداد او تمدید شود.

مسئولان ذوب آهن با امیر ارسلان مطهری به توافقات مالی رسیدند و قرار است مطهری فردا به این باشگاه برود تا قرارداد امضا شود. مهاجم ۲۶ ساله سابقه بازی در تیم صحم عمان را هم دارد و به نظر می‌رسد با علیرضا منصوریان در لیگ نوزدهم در ذوب آهن حضور دارد.

همچنین دقایقی پیش مسئولان باشگاه ذوب آهن با محمدباقر صادقی وارد مذاکره شدند تا قرارداد او را تمدید کنند. او از صنعت نفت آبادان هم پیشنهاد دارد، اما پس از جدایی رشید مظاهری، مسئولان تیم سبزپوش درصدد هستند تا قرارداد او را تمدید کنند تا مشکلی در این پست نداشته باشند و این بازیکن هم قرار است فردا (دوشنبه) جواب نهایی را بدهد.

ذوب تاکنون موفق به جذب بازیکنی نشده، اما قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرده است. البته محمدرضا حسینی و مظاهری نیز با عقد قرارداد‌ به سپاهان و تراکتورسازی پیوسته اند.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با مطهری مذاکراتی داشتیم و به توافقات مالی هم رسیدیم. قرار است او فردا (دوشنبه) به باشگاه بیاید تا قراردادش را تمدید کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: AFC نامه‌ای به باشگاه ذوب آهن نداده است/ صادقی در آستانه تمدید قرارداد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ذوب آهن اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

کد خبر 845018 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد هکتور فورت
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس