Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:06:45 GMT

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۴۵۴

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه امام رضا(ع)

مدرسه علمیه امام رضا(ع) با نظام آموزشی «پرورش‌مآل» برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مدرسه علمیه امام رضا(ع) خیابان شهید مصطفی خمینی تهران برای سال تحصیلی 98-99 از میان دانش آموزان پایان مقطع متوسطه اول (سال نهم) طلبه می پذیرد.

 

بنا بر این گزارش، نظام آموزشی این مدرسه بر پایه رویکرد «پرورش مآل» است و ارزیابی تحصیلی طلاب بر اساس شیوه پژوهش محور انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش می افزاید: آشنایی با رویکردهای فقهی و اجتهادی علمای سلف و معاصر، اجرای مستمر دوره های آموزشی و کارگاه های مهارت آموزی و برنامه های ورزشی، از جمله ویژگی های مدرسه علمیه امام رضا(ع) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صادقی رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و رئیس شورای عالی حوزه علمیه استان تهران، تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) است.

 

یادآور می شود، مدرسه علمیه امام رضا(ع) در تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، پایین از چهارراه سرچشمه، روبروی بیمارستان سپیر، واقع شده است.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر اردبیل تودیع و معارفه آمریکا شیراز مدرسه امام رضا پذیرش طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس

وجود سگ‌های ولگرد در روستای حصار پایین دماوند باز هم حادثه آفریدند و دختر بچه دانش‌آموز در راه مدرسه مورد حمله این حیوانات قرار گرفت‌.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام گزارش مردمی، روز چهارشنبه حدود حوالی ساعت ۷ صبح سگ‌های ولگرد به دختر دانش‌آموزی که در راه مدرسه بود، حمله کردند و بر اثر جراحت شدید این دختر راهی بیمارستان شد.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، به علت جراحات زیاد این دختر جهت تکمیل درمان به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار