Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیست و هفتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی، فردا در وزارت کشور برگزار می‌شود. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ بیست و هفتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، دوشنبه ۲۷خرداد با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور برگزار می‌شود.

در این جلسه، گزارش رؤسای کارگروه‌های پنجگانه و نمایندگان دستگاه‌های عضو از اقدامات بعمل آمده در خصوص مصوبات جلسات گذشته ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیست و هفتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی، گفت‌وگو‌های حاشیه‌ای برخی مسئولان ارشد دستگاه‌های عضو ستاد با اصحاب رسانه نیز انجام خواهدشد.

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور تبلیغات اقتصادی کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

 

اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

 دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

دفتر اطلاع رسانی فلسطین با اعلام این مطلب افزود: جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه بیمارستان شفا و کادر درمان و آوارگان پناه گرفته در این مجتمع درمانی و اطراف آن، همچنان ادامه دارد و ارتش اشغالگر، کادر پزشکی و آوارگان را به اعدام و بمباران و تخریب ساختمان ها بر سر آنها تهدید کرده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه همچنین اعلام کرد: براساس شهادت برخی از نجات یافتگان از کشتار در بیمارستان شفا و اطراف آن، تانک های اشغالگران چندین ساختمان این مجتمع درمانی را هدف قرار داده و باعث آتش سوزی در بخش های گسترده ای از آن شده اند.

این مرکز اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: نظامیان اشغالگر به بمباران و منفجر کردن منازل در اطراف بیمارستان ادامه می دهند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه افزود: ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به مسدود کردن ورودی برخی از ساختمان هایی که آوارگان در اطراف بیمارستان به آنها پناه برده اند، کرده است و به طور شدید آنها را بمباران می کند. در نتیجه این بمباران، شماری از پناهجویان شهید و زخمی شده اند و به دلیل محاصره منطقه توسط اشغالگران، امکان امداد رسانی به افراد زخمی وجود ندارد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در پایان رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان همدست این رژیم را مسوول جنایات اخیر علیه ملت فلسطین دانست و تأکید کرد: جامعه جهانی درباره ادامه جنایات و کشتار در بیمارستان شفا و اطراف آن و کشتار کادر درمان، بیماران، زخمی ها و آوارگان پناه برده به این بیمارستان مسوول است.

درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح

یک رسانه صهیونیستی از درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در تدوین طرح ورود به رفح پرده برداشت.

 شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: آمریکا خواستار مشارکت ژنرال‌های آمریکایی در تدوین طرح ورود به رفح شده است.

این شبکه همچنین گزارش داد: ژنرال‌های آمریکایی به زودی وارد اسرائیل می‌شوند تا درباره طرح عملیات در رفح گفت‌وگو کنند.

این شبکه همچنین به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست گزارش کرد: فرستادن افسران آمریکایی برای گفت‌وگو درباره عملیات رفح، نشانه بی‌اعتمادی است.

 اختلافات میان رژیم صهیونیستی و آمریکا اخیرا گسترش یافته و این امر سناریوهای متعددی را پیش روی این روابط قرار داده است. رسانه‌های غربی و عبری‌زبان نیز اخیرا به این مساله پرداختند که وخامت و تنش موجود در روابط میان تل‌آویو و واشنگتن به حدی رسیده که آمریکا با فاصله گرفتن ارزش‌ها و منافع دو طرف از یکدیگر، شروع به ارزیابی مجدد این روابط کرده است.

در همین زمینه، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: «سرخوردگی فزاینده از نخست‌وزیر اسرائیل، برخی از دستیاران جو بایدن را بر آن داشت تا از او بخواهند که به طور علنی از نتانیاهو در خصوص عملیات نظامی در غزه انتقاد کند.»

به نوشته این روزنامه، «بایدن و دستیاران ارشدش از زمان شروع جنگ غزه بیش از هر زمان دیگری به تحریم نتانیاهو نزدیک شده‌اند و دیگر او را شریک سازنده‌ای نمی‌دانند.»

با این‌حال، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه نوشت آمریکا در مذاکرات پشت‌پرده با تل‌آویو، مخالف حمله به رفح نیست بلکه می‌خواهد با برنامه مشخصی که به غیرنظامیان تلفات کمتری وارد شود، انجام شود. 

علی‌رغم این اختلافات اما دولت آمریکا از ابتدای جنگ غزه از هیچ کمک نظامی و لجستیکی به رژیم کودک‌کش دریغ نکرده است و به همین دلیل ملت فلسطین واشنگتن را شریک جنایات و نسل‌کشی در این باریکه می‌دانند.

رئیس‌جمهوری آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود

 رئیس‌جمهوری آرژانتین در ادامه حمایت بی قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی و در دفاع از جنایت‌های آشکار صهیونیست‌ها در غزه گفت: اسرائیل حتی یک اقدام افراطی هم در غزه مرتکب نمی‌شود.

 خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا که مصاحبه کامل آن، یکشنبه آینده منتشر می‌شود، اطمینان داد که «اسرائیل حتی یک مورد افراط هم در نوار غزه انجام نمی‌دهد».

در بخشی از این مصاحبه که در تارنمای سی‌ان‌ان به زبان اسپانیایی منتشر شده است، وی از «حق اسرائیل برای دفاع از خود» حمایت کرد، چرا که به عقیده این رهبر راست افراطی، «اسرائیل مورد حمله قرار گرفت و این نوع اقدامات، پاسخ‌های مثال‌زدنی را می‌طلبد».

میلِی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی «در چارچوب قوانین بازی» عمل می‌کند.

موضع خاویر میلی که در اوایل فوریه (اواخر بهمن) به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، در حالی همچنان حفظ شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد، دوشنبه گذشته، قطعنامه‌ای مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه را تصویب کرد.

میلی در این سفر که به فاصله تنها 2 ماه از تصدی ریاست جمهوری آرژانتین انجام داد، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و «حمایت قاطع» خود از جنگ اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را اعلام کرد.

وی که خود را از نظر سیاسی به عنوان متحدی برای اسرائیل معرفی کرده، از آمادگی آرژانتین برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی خبر داده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳