Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:26:43 GMT

نشست هم اندیشی تخصصی تاریخ شفاهی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۵۲۹

نشست هم اندیشی تخصصی تاریخ شفاهی برگزار می‌شود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی در نشستی در زمینه هم اندیشی تخصصی تاریخ شفاهی برگزار خواهد کرد. موضوع این نشست نگرش و رویکردهای نوین در مصاحبه و تدوین متون پایداری است.

به گزارش ایسنا، نشست هم اندیشی تخصصی تاریخ شفاهی قرار است روز ۲۸ خرداد ساعت ۱۷ در سالن جلسات حوزه هنری تبریز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست محمد قاسم پور از کارشناسان حوزه تاریخ شفاهی سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاریخ شفاهی دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست با بیان وضعیت منابع تامین آب اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی‌های اخیر، لزوم توجه به مصرف صحیح آب بیش از پیش احساس می‌شود.

وحید مینایی افزود: برای گذر از این مشکلات و جلوگیری از تنش آبی، ایجاب می‌کند تا با همکاری و مشارکت قاطبه مردم و دستگاه‌های اجرایی، در این مسیر گام برداشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه نیز در این نشست با اشاره به نقاط مشترک فعالیت‌های شهرداری و آب و فاضلاب اظهار داشت: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می‌توانند در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری همکاری و مشارکت داشته باشند.

امیدسیاح در ادامه آمادگی شهرداری ارومیه برای مشارکت و همکاری در زمینه‌های مختلف با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی را اعلام کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد تفاهم نامه همکاری فی مابین شهرداری ارومیه و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تدوین و مبادله شود.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • مستند تاریخ شفاهی هوافضا (موشکی)
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه