Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:22:08 GMT

35 کیلو هروئین در کویر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۵۴۹

35 کیلو هروئین در کویر کشف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۳۵ کیلو هروئین، یک قبضه سلاح سبک و یک قبضه سلاح نیمه سنگین متعلق به اشرار مسلح در کویر"دهسلم" شهرستان "نهبندان" خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار مجید شجاع اظهار داشت: عصر روز گذشته با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد ۲ موتور سیکلت سوار در حوزه کویری استان خراسان جنوبی، ۴ تیم عملیاتی وِیژه از مأموران یگان تکاوری امام سجاد (ع) مستقر در کویر "دهسلم" شهرستان "نهبندان" به کویر اعزام شدند تا موضوع را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مأموران با رصد کویر در حوزه سرزمینی شهرستان نهبندان، آثار تردد ۲ موتورسیکلت را مشاهده کردند و با تدابیر امنیتی و هدایت عملیاتی، آثار تردد موتورسیکلت‌ها را پیگیری و محل فعالیت سوداگران مرگ را رصد کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران با وجود طوفانی بودن هوا و کویری بودن منطقه با اشراف اطلاعاتی، محل اختفای یک موتورسیکلت پرتوان متعلق به اشرار را در کویر شهرستان نهبندان شناسایی و با اعزام به مخفیگاه اشرار، موتورسیکلت را به صورت بلاصاحب کشف کردند.

سردار شجاع با بیان این که عملیات تعقیب و دستگیری اشرار کماکان ادامه دارد؛ تصریح کرد: در بازرسی از موتورسیکلت به جای مانده از اشرار مسلح ۳۵ کیلو هروئین، یک قبضه سلاح نیمه سنگین و یک قبضه سلاح کلاش کشف شد.

وی بر برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: هیچ نقطه‌ای در استان خراسان جنوبی محیطی امن برای برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ نخواهد بود و پلیس بدون اغماض با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان طوفانی کویری موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین باباپور اظهار کرد: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرده‌اند و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان، مأموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند؛ در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

باباپور گفت: در نهایت مأموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع مواد مخدر کرده بودند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 746996

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان