Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تن از دانشجویان دانشگاه یاسوج بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تاکسی بین شهری در مسیر یاسوج به شیراز و در حوالی شهرستان سپیدان جان باختند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سه تن از دانشجویان دانشگاه یاسوج بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تاکسی بین شهری در مسیر یاسوج به شیراز و در حوالی شهرستان سپیدان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بنابراین گزارش، مصطفی تقویان، دانشجوی دکترای مهندسی شیمی، امیر دانشمند، دانشجوی کارشناسی ارشد زراعت و نرگس آذره، دانشجوی کارشناسی ریاضیات از دانشجویان دانشگاه یاسوج که متاسفانه در این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرده و جامعه دانشگاهی را در سوگ و ماتم فرو بردند.   احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج در پی حادثه درگذشت سه تن از دانشجویان این دانشگاه، پیام تسلیتی صادر کرد و روز دوشنبه ۲۷ خرداد را در این دانشگاه عزای عمومی اعلام کرد.
متن پیام تسلیت به شرح زیر است:
با کمال تاسف و تاثر فراوان و قلبی آکنده از غم و اندوه، ضایعه درگذشت سه دانشجوی دانشگاه یاسوج را تسلیت می‌گویم.
این حادثه تلخ و تاسف‌بار، سرمایه‌ای عظیم و غیرقابل جبران را از جامعه علمی کشور، دانشگاه و منطقه گرفت که به هیچ وجه جبران نخواهد شد.
در این سانحه دلخراش، استان کهگیلویه و بویراحمد در ماتم و عزا فرو رفت، دانشگاه یاسوج عزادار شد و غم و اندوه بر چهره اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و دانشگاهیان نشست.
در این تصادف غم انگیز فرشتگانی از عرصه علم و دانش به ملکوت اعلی پیوستند و در جوار رحمت الهی آرام گرفتند، اما حسرت جانکاه فراق آنان در تاریخ دانشگاه و قلوب داغدار اساتید و دانشجویان ماندگار و جاوید شد.
اینجانب که به حق سه فرزند معنوی خود را از دست داده ام به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان یاسوج این ضایعه‌ی دلخراش و تاسف بار را به خانواده‌ی بزرگوار این عزیزان، دانشکده‌های مربوطه و دانشجویان دانشگاه یاسوج تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند قادر متعال علو درجات برای این کبوتران سبک بال و برای منسوبین صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان