Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه خبری امتداد، محمد رضا حسین زاده امروز در کارگاه آموزشی آینده پژوهی در آموزش سازمانی و بیست و ششمین نشست بررسی عملکرد آموزشی بانک با تقدیر از همه کسانی که در حوزه آموزش کارکنان فعالیت می کنند، اظهار کرد: بانک ملی ایران از ابتدا برای آموزش و پژوهش ارزش زیادی قائل بوده و آن را به عنصری جدانشدنی از فعالیت های خود تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هیچ کدام از عوامل بانک از آموزش بی نیاز نیستند، ادامه داد: موضوعات مرتبط با بانکداری، به روزند و یادگیری مرتب و منظم آنها اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: مدیران و کارکنان اداره کل آموزش بانک، باید موضوعات آموزشی مربوط به کارکنان را همواره به روز نگه داشته و از اساتید دانشگاهی مرتبط برای برگزاری کلاس ها و دوره ها استفاده کنند.

حسین زاده همچنین با اشاره به کتاب خاطرات ماهاتیر محمد، گفت: نخست وزیر سابق مالزی در آن جا تاکید کرده که پیشرفت کشورش، مدیون آموزش مستمر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران به کارگیری روش های جدید و جذاب آموزشی را راهکاری جدی برای افزایش سطح آگاهی کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: موضوعات مهم اقتصادی و بانکی باید در راس آموزش ها قرار داشته باشد.

وی همچنین با توصیه به کارکنان برای مطالعه آزاد روزانه، گفت: بزرگان دینی، مشاهیر علمی و نخبگان ایران و جهان، همواره مردم را به مطالعه و کسب علم تشویق کرده اند و تنها مطالعه است که می تواند نجات بخش انسان باشد.

داوود ملک نیا رییس اداره کل آموزش بانک نیز در این نشست ضمن تشریح دوره های آموزشی برگزار شده تا کنون، تاکید کرد: استانداردسازی آموزش در بانک با استفاده از ظرفیت مشاوران دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»

 عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر»  کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلمهای پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه»  نقش متفاوتی را ایفا کرده است.  

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است.  

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس