Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:23:01 GMT

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۶۵۰

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تغییر کرد

عبدالرضا عزیزی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این کمیسیون در سال پایانی دوره دهم انتخاب شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

 رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز(یکشنبه، 26 خرداد) این کمیسیون، گفت: در این جلسه انتخابات هیئت‌‌رئیسه کمیسیون برای سال پایانی دوره دهم برگزار شد که بر این اساس، عبدالرضا عزیزی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به تعویق افتادنوبخت رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ماندزمان برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس تغییر کرد

وی افزود: هنوز رأی‌گیری درباره دیگر ارکان هیئت‌‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس انجام نشده، که آنها هم پس از رأی‌گیری انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس عبدالرضا عزیزی کمیسیون اجتماعی نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون های مجلس عبدالرضا عزیزی کمیسیون اجتماعی نمایندگان مجلس مجلس دهم کمیسیون های مجلس عبدالرضا عزیزی کمیسیون اجتماعی نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدکریم حسینی (نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) از تصمیم مجلس برای کاهش ساعت کار از ۴۴ ساعت در هفته به ۴۰ ساعت برای تمامی بخش‌ها (اعم از دولتی و خصوصی) خبر داد.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که «آیا بخش خصوصی و کارگری نیز مشمول این قانون خواهند شد؟»، تصریح کرد: مقرر شد ساعت کار همه افرادی که قرار کاری آن‌ها ۱۷۵ ساعت در ماه بوده، به ۱۶۰ ساعت کاهش پیدا کند که به صورت ۸ ساعت در هر روز و ۵ روز در هر هفته اجرا خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی افزود: تمامی دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشور مشمول قانون اصلاح ساعت کاری و تعطیلی آخر هفته خواهند بود اما بانک‌ها و برخی دستگاه‌های خدماتی استثناء شدند. گفتنی است، این تصمیم پس از تصویب برای ابلاغ و اجرا باید به تایید شورای نگهبان برسد.

منبع: اقتصادنیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1227322 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟
  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی می‌شود؟+جزئیات
  • پنجشنبه‌ ها تعطیل شد ؛ ساعت کاری کارمندان 4 ساعت کم شد