Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طی هفته اخیر هنر اردبیل دو چهره ارزشمند در زمینه بازیگری و شعر را از دست داد تا تاریخ از خرداد امسال به عنوان روز‌های تلخ فرهنگ و هنر اردبیل یاد کند.

اما ظهر امروز با مخابره خبری تلخ باز هم داغ فرهنگ و هنر اردبیل تازه شد.

ظهر امروز حمدالله جعفری دانش گوینده خوش صدا و خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای مرکز اردبیل که به علت بیماری در بیمارستانی در تهران بستری بود دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد جعفری دانش در دهه‌های اخیر با اجرای برنامه‌های متعدد در رادیو اردبیل و شبکه سبلان به استاد سخن معروف بود.

مرحوم جعفری دانش کارشناس ادبیات فارسی و جزو نسل اول کارمندان صدا وسیمای مرکز اردبیل بود که در سال ۱۳۵۲ به استخدام این سازمان درآمد.

وی به عنوان خبرنگار و بعد‌ها مجری برنامه‌های مختلف صداوسیما، سال‌ها برای اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار مربوط به توسعه اردبیل و برای استان شدن اردبیل تلاش کرد.

وی در سال ۱۳۷۵ مدتی سرپرست واحد خبر صداوسیمای مرکز اردبیل شد و پس از بازنشستگی نیز به عنوان نویسنده، پژوهشگر و کارشناس – مجری سال‌ها با رادیو اردبیل و شبکه سبلان همکاری کرد و چندین جایزه نیز در جشنواره‌های مختلف صداوسیما کسب کرد.

مرحوم حمدالله جعفری دانش به دلیل تجربه فراوان، از مجریان مسلط به بحث‌های توسعه استان اردبیل در بخش‌های مختلف بود و جزء اساتید و سرمایه‌های انسانی صداوسیمای مرکز اردبیل به شمار می‌رفت.

مراسم تشییع و تدفین این هنرمند عزیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

حمدالله جعفری دانش دار فانی را وداع گفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت دوم اردیبشهت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کریمی مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد به همراه قائم مقام و معاونان خود به ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد رفت و با سردار زارع کمالی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سپاه الغدیر در حوزه‌های مختلف گفت: سپاه در این سال‌ها ثابت کرده همیشه و همه جا، حتی در برهه‌های حساس در کنار مردم ایستاده است.
کریمی همچنین با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در مقابل رژیم صهیونیستی، افزود: این حرکت ارزشمند سپاه ثابت کرد، ایران کشوری مقتدر و باصلابت است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار از فعالیت‌های صداوسیمای مرکز یزد در انعکاس برنامه‌ها و اقدامات سپاه قدردانی کرد.
سردار زارع کمالی به نقش صداوسیما در مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و افزود: اگر نیرو‌های مسلح ما در قامت مالک اشتر عمل کردند، رسانه ملی ما نیز عمار گونه وارد عمل شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیگیری برقراری سختی کار در حقوق کارگران استان سمنان
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است