Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نبود صنایع تبدیلی در این استان موجب می‌شود که کشاورزان در مسیر خام فروشی حرکت کنند که درآمد کشاورزان بسیار کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رتبه‌های برتر چهارمحال و بختیاری در بخش تولید کشاورزی، ادامه داد: این استان رتبه اول تولید بادام و ماهی سردآبی کشور را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این استان همچنین با تولید شش هزار تن قارچ دکمه‌ای رتبه ششم تولید قارچ کشور را دارد.

وی تصریح کرد: تولید بخش کشاورزی در این استان بسیار بالا است و باید از ظرفیت‌های این بخش برای فرآوری محصولات بهره گیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید زمینه جذب سرمایه گذار در بخش روستایی و شهری برای توسعه صنایع کشاورزی در این استان فراهم شود.

وی عنوان کرد: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری زمینه ساز محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و ایجاد اشتغال است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی می توان اشتغال بخش کشاورزی را چند برابر کرد.

کد خبر 4642192

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری