Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:58:34 GMT

دیدار هیأت بلندپایه جنبش «حماس» با وزیر اطلاعات ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۸۵۹

دیدار هیأت بلندپایه جنبش «حماس» با وزیر اطلاعات ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی حماس، هیأتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست صالح عاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بیروت دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار در مورد راه‌های مقابله با تهدیدات و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منطقه به طور عام و فلسطین به طور خاص گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت حماس در این دیدار روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران و راه‌های تقویت آن را هم با علوی بررسی کرد.

دو طرف بر ضرورت تداوم این دیدارها به منظور مقابله با خطرات و تهدیدات ناشی از اصرار آمریکا بر تحمیل معامله قرن بر فلسطینیان بر خلاف خواست و میل آنان تاکید کردند.

در این دیدار همچنین تاکید شد که معامله قرن صرفاً در راستای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی و تثبیت اشغالگری در سرزمین فلسطین و نادیده گرفتن حقوق ملی و ثابت فلسطینیان است.

کد خبر 4642290

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمود علوی جنبش حماس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند

رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان سفر به تهران در روز سه شنبه ۷ فروردین ماه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود هنیه در جریان سفر به ایران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

منبع: ایسنا

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • «زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند