Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:30:21 GMT

بمب پوگبا، زمان خوبی برای جدایی از منچستر است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۸۶۹

بمب پوگبا، زمان خوبی برای جدایی از منچستر است

پل پوگبا برای اولین بار به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا تابستان 2016 بود که با انتقالی 105 میلیون یورویی از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد. او سال 2012 از یونایتد به عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوسته بود و پس از 4 سال به باشگاه سابق خود بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه سال گذشته او توانسته با یونایتد قهرمان لیگ اروپا و نیز جام حذفی فوتبال انگلیس شود ولی در دستیابی به لیگ برتر بازماند. پوگبا که سال گذشته با ژوزه مورینیو سخت به مشکل خورده بود و قصد جدایی در انتقالات زمستانی را داشت اما با اخراج مرد پرتغالی و آمدن اوله گنار سولسشر، تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند.

 

 

 

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی پوگبا و پیوستن او به رئال و اخیرا یوونتوس مطرح شده است. گفته می شود که رئال چندین دور با سران یونایتد وارد مذاکره شده و رقم انتقال او نیز 168 میلیون یورو عنوان شده است اما رئالی ها نمی خواهند بیش از 150 میلیون یورو هزینه کنند. یوونتوس هم در این مدت بیکار ننشسته و مذاکراتی برای بازگردان پوگبا داشته است.

 

ستاره فرانسوی که این روزها در توکیو به سر می برد، در یک نشست خبری و در پاسخ به سوالی در مورد شایعات اخیر گفت:« همانطور که شما می گویید، حرف و شایعه در مورد من زیاد است. من سه سال بزرگ و خوب را در منچستریونایتد داشته ام و مثل هر بازیکنی در هر تیمی، روزهای بد و خوبی را تجربه کرده ام.

فصل گذشته شاید بهترین فصل من در یونایتد بود و پس از تمام اتفاقاتی که رخ داده، فکر می کنم الان بهترین زمان برای جدایی از یونایتد و تجربه یک چالش جدید در تیمی دیگر باشد.»

 

 

 

 

پوگبا در 92 بازی برای یونایتد توانسته 24 گل به ثمر برساند و فصل گذشته در تیم منتخب لیگ برتر انگلیس نیز قرار گرفت. بسیاری او را نزدیک به رئال می دانند و با مصاحبه امروز باید عنوان داشت که ستاره فرانسوی دیگر چیزی تا پیوستن به جمع کهکشانی ها فاصله ندارد. او درخواست مستقیم زیدان از پرز است و سران رئال روی جذب وی اصرار دارند.

 

 

پل پوگبا یوونتوس رئال مادرید منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پل پوگبا یوونتوس رئال مادرید منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم