Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@06:09:04 GMT

حسین سلاحورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۹۳۱

حسین سلاحورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حسین سلاحورزی به عنوان نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در نهمین دوره انتخاب شد.  امروز در انتخابات هیات رئیسه نهمین دوره اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران حسین سلاح ورزی مجددا به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. انتخاب با رای حداکثری فعالان اقتصادی حسین سلاحورزی رئیس اتاق بازرگانی لرستان با رای حداکثری ( ۳۵۳ رای ازمجموع ۴۴۶ رای) در انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران به عنوان "نایب رئیس اول " در نهمین دوره انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس در این انتخابات حسین سلاحورزی رئیس اتاق لرستان از این استان نامزد نایب رییسی اتاق ایران شد و با بالاترین رای بر کرسی هیات رییسه اتاق ایران تکیه زد. گفتنی است که غلامحسین شافعی که پیش تر رئیس اتاق رو برعهده داشت مجددا  کرسی ریاست را عهده‌دار شد. ۴۶ کد خبر 1270540

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اقتصاد ایران رشد اقتصادی صنعت تولید استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در مورد رفع تعهد ارزی که مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده که در این مورد با وزیر اقتصاد مذاکراتی شده است.

او افزود: بحث رفع تعهد ارزی فقط مربوط به اتاق بازرگانی و وزارت اقتصاد نیست و نهادها و ارگان‌های دیگر هم باید راجع به این موضوع اظهارنظر کنند؛ به‌ ویژه این که بانک مرکزی باید روی این مسائل مطالعاتی داشته باشد و بعد جمع‌بندی انجام شود.

حسن‌زاده ادامه داد: پیشنهادی از سوی بخش خصوصی ارائه شده و تلاش داریم که یک قسمتی از تعهدهای ارزی را مخصوصا تا سقف یک میلیون دلار و برای واحدهای کوچک و صادرکنندگانی که در سطح رقم‌های پایین‌تری صادرات دارند را جزو معافیت‌های تعهد ارزی قرار دهیم.

به گفته رییس اتاق بازرگانی ایران، فعلا اقدامی در این زمینه نشده و بررسی‌ها در حال انجام است تا در روزهای آینده نتیجه اعلام شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: دولتی‌ها شاهد گرفتاری‌هایی که از این بابت متوجه بخش خصوصی شده، هستند و در این زمینه کمک می‌کنند تا توسعه صادرات کشور محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان