Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@18:44:41 GMT

بهروز رضوی «کتاب شب» می‌خواند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۱۳۶

بهروز رضوی «کتاب شب» می‌خواند

برنامه «کتاب شب» رادیو تهران شش داستان کوتاه مدرن از نویسندگان مشهور جهان را با صدای بهروز رضوی پخش می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این داستان‌ها که به عنوان بهترین آثار نویسندگانشان، در کتاب‌های سالیانه داستان‌نویسی جای گرفته‌اند و اکنون برای شنوندگان علاقه مند به داستان، تنظیم رادیویی و خوانش شده اند، عبارتند از: قرعه کشی (لاتاری) اثر شرلی جکسون، مرداب، اثر جوزف کنراد، ویلن زن، اثر هرمان ملویل، روزی که استالین مرد، اثر دوریس لسینگ، تنهایی، اثر والنتین راسپوتین، کشیک شب، اثر اوهنری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش این داستان‌ها که در استودیو ۲۳ معاونت صدا به تازگی ضبط و آماده شده است، از روز شنبه یکم تا پنجشنبه ششم تیر ماه خواهد بود.

تهیه‌کنندگی خوانش داستان‌ها را محمود احمدی، صدابرداری آنها را محسن فراهانی و کارشناسی آنها را محمدباقر رضایی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران به عهده دارند.

این سلسله برنامه‌ها بعد از پخش، در سایت رادیو تهران و اپلیکیشن ایران صدا، برای همیشه در دسترس علاقه‌مندان آثار داستانی خواهند بود.

ساعت پخش برنامه «کتاب شب» هر شب (بجز جمعه‌ها) ۳۰: ۲۳ دقیقه در دل برنامه «نقطه سر شب» خواهد بود

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهروز رضوی رادیو رادیو تهران برنامه کتاب شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

محسن برمهانی، معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان صداوسیما بزرگترین رویداد فرهنگی کشور قلمداد می‌شود چراکه هیچ رویداد فرهنگی در کشورمان وجود ندارد که چهار میلیون بازدیدکننده داشته باشد. به همین دلیل در دو سال گذشته نگاه ویژه‌ای به این رویداد داشته‌ایم.

برمهانی به ضبط دو هزار آیتم برنامه در طول برگزاری دوره سی و چهارم نمایشگاه کتاب اشاره کرد و ادامه داد: تمام این تولیدات در طول سال از رسانه ملی پخش شده‌اند. برای هر شبکه در نمایشگاه جایگاه ویژه ایجاد شد تا متناسب با مخاطبان بتواند برنامه خاص و ویژه تولید کنند.

وی از تدارک برنامه‌های ویژه تلویزیونی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: امسال کارویژه‌هایی برای تمام شبکه‌های تلویزیونی تعریف شده تا خروجی ویژه با محوریت کتاب و نمایشگاه کتاب تهران برای مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت تولید شود.

برمهانی برنامه‌سازی تلویزیونی از نمایشگاه کتاب را در رونق صنعت نشر موثر دانست و افزود: برنامه‌سازی و فعالیت‌های رسانه‌ای حتما در رونق صنعت چاپ و تیراژ کتاب نقش خواهد داشت. اتفاقی مثل نمایشگاه کتاب که پرحجم در رسانه ملی تبلیغ می‌شود، حتمأ مخاطب توجه ویژه‌ای به آن خواهد داشت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت