Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با این رفتارهایی که از طرف مسئولان باشگاه استقلال می‌بینم حسرت می‌خورم که چرا روزی که پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند به آن تیم نرفتم.

به گزارش مشرق، پرویز برومند ضمن انتقاد از تصمیم مدیران استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد:

* مدیران استقلال تعصب ندارند، مربی پرسپولیس را استخدام کرده‌اند

برومند در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همین ابتدا بگویم در استقلال هیچ تعصبی وجود ندارد، متأسف هستم که امروز باید کسانی که در پرسپولیس کار کرده‌اند به استقلال بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این اتفاقات متأسفم. هشت سال برای این تیم زحمت کشیدم، محروم شدم و کتفم را از دست دادم، حتی رزومه من هم از خیلی‌ها بالاتر است و در کارنامه‌ام جام جهانی، قهرمانی و فینال آسیا وجود دارد، اما انگار وقتی حرف نزنیم آقایان فکر می‌کنند ما چیزی متوجه نمی‌شویم. از پارسال تا امسال به من گفته‌اند برای حضور در استقلال صبر کن، ولی هنوز منتظر زنگ آقایان هستم، به نظر شما این رفتارها درست است؟

*به رحمتی تبریک می‌گویم او بهترین کار را کرد

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در ادامه با اشاره به جدایی رحمتی گفت: به مهدی رحمتی تبریک می گویم و معتقدم او بهترین کار را کرد، او در استقلال می‌ماند که چه اتفاقی برایش بیفتد؟ به او توهین شود؟ خانواده‌اش حرف بشنوند؟ آیا ارزش دارد بازیکن این همه سال برای تیمش بازی کند و در نهایت هزار حرف و حدیث درباره‌اش درست شود؟ آیا منی که این همه سال در استقلال بازی کردم و محبوب هواداران بودم رفتار مناسبی از طرف باشگاه می‌بینم؟ من تجربه‌ام را می‌گویم که حالا در زندگی‌ام آن را حس می‌کنم. بدون تعارف در باشگاه استقلال تعصبی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می‌شوند

*کسی که مشتش را به هوادار استقلال نشان داده باید مربی ما شود؟

وی ادامه داد: زمانی پیراهن استقلال به زمین می‌افتاد خودمان را می‌کشتیم، ولی الان مربی که در پرسپولیس کار کرده، مشتش را به سمت هواداران گره کرده و از باخت استقلال لذت برده، در استقلال مربی می‌شود. این را هم بگویم، بهزاد غلامپور دوست صمیمی من است و یک انسان بسیار باشخصیت است، اما باید هوادار استقلال هم واقعیت را بداند. گذشته بازیکنان و مربیان را که نمی‌شود پاک کرد و این دردآور است که منی که عمرم در استقلال بوده، بیرون از گود نشستم.

* روزی که شنیدم نوازی و عنایتی را راه ندادند یخ کردم!

وی در ادامه گفت‌وگو تأکید کرد: امثال محمد نوازی، پرویز برومند، رضا عنایتی و خیلی‌ها در این استقلال عمرشان را گذاشتند و تعصب را معنا کردند، اما آیا کسی به فکر آنها هست؟ یادتان رفته که به خاطر آن درگیری محروم شدیم؟ آقایان در باشگاه استقلال تعصبی به تیم ندارند. روزی که شنیدم محمد نوازی و رضا عنایتی را به آکادمی استقلال راه ندادند، یخ کردم! این بازیکنان روزی مردم را در استادیوم نیم‌خیز می‌کردند، اما آنها را به خانه خودشان راه نمی‌دهند. کسی که چنین رفتاری با این آدم‌ها کرده، استقلالی نبوده و فقط به فکر خودش بوده.

*حسرت می‌خورم چرا به پرسپولیس نرفتم!

برومند در ادامه تأکید کرد: الان حسرت می‌خورم که چرا روزی که پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند به آن تیم نرفتم. از میلیون‌ها پول گذشتم، ولی رگ دستم را نشان می‌دادم و می‌گفتم استقلال هستم، اما الان می‌فهمم که اشتباه بزرگی کردم. این حرف‌های من تماماً برای هوادار استقلال درددل است، اصلاً دوست ندارم باشگاه بگوید ما پرویز برومندی هم داشتیم. ابتدای فصل وقتی بازی‌ها شروع شود، دیگر کسی نمی‌گوید چه اتفاقاتی رخ داده است. ممکن است هر روز در طول فصل بازیکنان بگویند بی‌غیرت، ولی هوادار بداند در این باشگاه تعصبی وجود ندارد. مردم من را در خیابان می‌بینند و مردم به من می‌گویند شما چرا حرفی نمی‌زنید و در خیابان به من ایراد می‌گیرند، ولی آیا کسی برای ما تره هم خرد می‌کند؟

*منزوی می‌گوید زبان بلدی؟ او برای استقلال چه کار کرده است؟

دروازه‌بان سابق استقلال تأکید کرد: این آقایان مدیر که در استقلال تصمیم‌گیرنده هستند، اگر در زندگی‌شان دو روز پشت هم تمرین می‌کردند، امروز قدر امثال ما را که هشت سال دراین باشگاه زحمت کشیدیم می‌دانستند. میرشاد ماجدی در استقلال بازی کرده، اما کامران منزوی چه کاری برای این باشگاه کرده است؟ من همه اعضا را می‌گویم نه فقط یک نفر، کدامشان برای این باشگاه تعصب به خرج داده و صورتشان را جلوی توپ گذاشته‌اند؟ تنها کسی که به این باشگاه تعصب دارد هوادار است. کامران منزوی به من گفته آیا تو انگلیسی بلدی یا نه؟ من هم جواب دادم تا آنجا که کارم را راه بیندازم بلدم، ولی آقایان همین مسائل را بهانه کردند که سراغی از ما نگیرند. من به رحمتی و حسینی حق می‌دهم که به تیم‌های دیگر بروند، چون وقتی منِ پرویز برومند با هشت سال بازی در استقلال اصلاً دیده نمی‌شوم، فردا آنها هم همین چیزها را می‌بینند.

*امسال هم می‌بینید استقلال چندم می‌شود

وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: در این سال‌ها یکبار ندیدم مدیرانی که به استقلال می‌آیند به فکر این باشگاه باشند. شما می‌گویید پرسپولیس سه سال قهرمان شده، من به شما می‌گویم امسال را هم ببینید که استقلال چندم می‌شود. آیا فکر می‌کنید با این روش‌ها می‌توانید استقلال را تغییر دهید؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال بهزاد غلامپور پرویز برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمرکز جامعه فوتبال روی مسابقات فیفا دی و بازی‌های تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بود تیم‌های باشگاهی نظیر استقلال تمرینات خود را برای شروع مجدد مسابقات برگزار می‌کردند.

شاگردان جواد نکونام که باید در تاریخ هجدهم فروردین به مصاف مس رفسنجان بروند، به دنبال برپایی دیدار تدارکاتی هستند تا پیش از آغاز دوباره بازی ها، در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. تمرینات این تیم امروز نیز برگزار شد که شاهد حضور مهمان ویژه ای در کمپ مرحوم حجازی بودیم.

صالح مصطفوی مربی سابق استقلال که در دوره مربیگری نفراتی چون علیرضا منصوریان و آندره آ استراماچونی سابقه دستیاری آنها را در کارنامه دارد، بخش مهم دوره مربیگری خود را با فرهاد مجیدی سپری کرده جایی که توانست با استقلال به رکورد خارق العاده قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر در دست یابد.

مصطفوی همچنین به همراه مجیدی در اتحاد کلباء نتایج خوبی کسب کرد ولی در تابستان امسال و به خاطر مسائل خانوادگی، مجبور به جدایی از کادر فنی ببرها گردید و برای اقامت در کانادا راهی این کشور شد.

این مربی خوش آتیه، امروز راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شد تا در تمرینات تا در تمرین استقلال شرکت کند. او مورد استقبال شاگردان سابقش قرار گرفت و جواد نکونام نیز به گرمی از او استقبال کرد. رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز تصویر یادگاری از این دیدار را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • عکس| تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • جنجال همت مسلمی؛ حرف‌های تکان‌دهنده مربی حسن یزدانی: حسن به شما باخت نه تیلور!
  • خدابنده لو: اوسمار بسیار جدی است/پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت