Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:07:41 GMT

سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۱۸۲

سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سید کمال خرازی»، رییس شورای راهبردی روابط خارجی، ضمن بی اساس خواندن اظهارات و داستان سرایی نورالدین پیرموذن و طرح مطالبی به نقل از وی در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در زمان وزارت ناجی صبری هیچ گونه سفری به عراق نداشته و تنها سفرم در زمان وزارت سعید الصحاف بوده که با صدام حسین هم ملاقات مفصلی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی که طی سال‌های گذشته به آمریکا پناهنده شده است در اظهاراتی بی اساس مدعی شده است که کمال خرازی در زمان تصدی وزارت امور خارجه عراق سفری به عراق داشته و مسائلی را در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدام حسین عراق مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است
  • همه پاسخ‌های سخت ایران