Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:15:13 GMT

حریق در آرایشگاه زنانه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۱۹۷

حریق در آرایشگاه زنانه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک آرایشگاه زنانه در ساختمانی پنج طبقه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان پنج طبقه در ساعت ۱۳:۱۱ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به همراه نردبام هیدرولیکی به محل حادثه واقع در بلوار ابوذر، پل پنجم اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود چهار دقیقه بعد از گزارش وقوع در محل حاضر شد، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه پنج یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و دود زیادی تمام طبقات آن را فراگرفته است.

ملکی با بیان اینکه حدود نیمی از ساختمان دارای کاربری مسکونی بود، گفت: نیمی دیگر از ساختمان نیز دارای کاربری نظیر آرایشگاه و باشگاه ورزشی زنانه در زیرزمین بود. کانون حریق نیز آرایشگاهی زنانه بود که آتش سوزی از پکیج این واحد در بالکن آغاز شده و اتاقی ۹ متری در این واحد را نیز دربرگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تا پیش از حضور آتش نشانان تعدادی از شهروندان از ساختمان خارج شده بودند. همزمان با حضور آتش نشانان نیز آنان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و نجات را در دستورکار خود قرار دادند که یک گروه از آتش نشانان موفق شدند ۲۰ نفر از شهروندان را از داخل ساختمان خارج کرده و به محلی امن منتقل کنند.

ملکی افزود: همزمان گروه دیگر از آتش نشانان نیز با استفاده از امکانات اطفای حریق، شعله‌های آتش در این ساختمان مسکونی را اطفا کرده و پس از ایمن سازی به مأموریت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي آتش نشاني آرایشگاه زنانه بلوار ابوذر تهران سخنگوی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده است. مسعود حق لطفی با بیان این مطلب عنوان کرد: «ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری است و با توجه ‌به موقعیت مکانی، به ‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت محسوب می شود که با حفظ ساختار و شکل سنتی در حال مرمت است.»

مشخصات خانه بلدیه مساحت: ۴۹۰۰ مترمربع زیربنا: ۱۸ هزار متر مربع تعداد طبقات: ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) کارکردها: فرهنگی با یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر کد خبر 845115 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش