Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@22:37:37 GMT

78میلیون نفر یارانه دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۲۱۰

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تعداد یارانه بگیران را ۷۸ میلیون نفر عنوان کرد. ناطقان: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، ایزدی رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت.

وی درآمدهای قانونی سازمان هدفمندی در سال گذشته را ۸۷ هزار میلیارد تومان ذکر کرد که ۴۲ هزار میلیارد تومان آن صرف پرداخت یارانه نقدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه آخرین آمار یارانه بگیران، تعداد ۷۸ میلیون و ۶۸ هزار نفر ذکر و عنوان شد با توجه به آمار فوتی ها و زاد و ولد در کشور، سالیانه یک میلیون نفر به آمار یارانه بگیران، اضافه می شود. منبع: ایسنا برچسب ها: یارانه ، هدفمندسازی ، بودجه و محاسبات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: یارانه هدفمندسازی بودجه و محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرگونه اظهار نظر منتسب به خود در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ضمن تکذیب هرگونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری درباره واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع راسانی می‌شود.»

گفتنی است پیشتر خبری به نقل از منظور درباره عدم تخصیص ارز برای واردات خودرو منتشر شده بود که به نوعی حاکی از مخالفت سازمان برنامه با تخصیص ارز برای واردات خودرو محسوب می‌شد که داود منظور با موضع‌گیری امروز خود، ادعای مذکور را تکذیب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم