Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@08:18:22 GMT

کلاس‌های مسجدالجواد(ع) ویژه ترم تابستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۲۱۲

کلاس‌های مسجدالجواد(ع) ویژه ترم تابستان

مجتمع فرهنگی آموزشی «مسجد الجواد(ع)» برای ترم تابستان در کلاس‌های قرآنی، هنری و علمی از علاقمندان ثبت‌نام می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: کلاس های هنری، قرآنی و علمی از سوی مجتمع فرهنگی آموزشی مسجد الجواد (ع) ویژه ترم تابستان برگزار می شود.

 

در مجتمع فرهنگی آموزشی مسجدالجواد (ع) کلاس های آموزشی هنری از جمله نقاشی و طراحی، سرامیک شکسته، چرم دوزی، خوشنویسی، قالی بافی، بافتنی، ویترای، بدلیجات، خیاطی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آموزش قرآنی شامل تجوید، مفاهیم، تفسیر، روخوانی، روانخوانی و کلاس های آموزش علمی مانند چرتکه، ریاضیات، امدادگری، روانشناسی و داستان نویسی نیز در این مسجد ارائه می شود.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کلاس ها می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ به کتابخانه این مسجد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۳۱۷۵۷۳ و ۸۸۸۲۷۳۷۳ تماس بگیرند.

 

گفتنی است، مسجد الجواد (ع) در میدان هفتم تیر واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه استان بوشهر اردبیل شیراز جشن های دهه کرامت دهه کرامت مسجد الجواد ع قرآن مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود