Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:59:28 GMT

گلوله اسرائیلی در داخل سر نوزاد هفت ماهه فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۲۱۶

گلوله اسرائیلی در داخل سر نوزاد هفت ماهه فلسطینی

به گفته این وزارتخانه در یک عمل عجیب آنها توانستند گلوله شلیک شده به سر یک نوزاد هفت ماهه فلسطینی توسط صهیونیستها را خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، یک تیم پزشکی آمریکایی حاضر در مناطق اشغالی روز جمعه در یک عمل جراحی توانست با موفقیت گلوله اسرائیلی را از سر نوزاد هفت ماهه فلسطینی خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت بهداشت فلسطین در رام الله با اعلام این خبر گفت: این تیم درمانی متشکل از پزشکان آمریکایی داوطلبی است که تا کنون بارها در بیمارستان های فلسطینی کار کرده اند.

 

به گفته این وزارتخانه در یک عمل عجیب آنها توانستند گلوله شلیک شده به سر یک نوزاد هفت ماهه فلسطینی توسط صهیونیستها را خارج کنند. این کودک سه هفته پیش توسط نظامیان صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته بود.

 

طبق آمارهای اعلام شده توسط وزارت بهداشت فلسطین تا کنون این وزارتخانه میزبان 150 تیم پزشکی از سراسر جهان بوده است. تعداد زخمی های فلسطینی و سطح جراحت آنها به حدی است که از عهده پزشکان فلسطینی خارج است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه استان بوشهر اردبیل شیراز جشن های دهه کرامت دهه کرامت فلسطینی ها نوزاد فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

پلیس شیکاگو در آمریکا اعلام کرد که یک افسر پلیس ۳۱ ساله یکشنبه شب در حالی که به خانه باز می‌گشت به ضرب گلوله کشته شد.

براساس گزارش آر تی، لری اسنلینگ، افسر پلیس آمریکا به خبرنگاران گفت که این افسر با لباس نظامی به خانه باز می‌گشت و چیزی روی یونیفرم خود پوشیده بود تا آن را طبق معمول بپوشاند، همانطور که افسران خارج از وظیفه انجام می‌دهند.

 اسنلینگ افزود: این افسر روز یکشنبه چندین گلوله خورد و در بیمارستانی در شیکاگو درگذشت. بدون اینکه انگیزه حمله را کسی بداند.

خودروی این افسر به سرقت رفته، اما پلیس با استناد به تحقیقات اولیه تایید نمی‌کند که تیراندازی در نتیجه سرقت خودرو بوده است. پلیس آمریکا هنوز هیچکس را دستگیر نکرده است.

اسنلینگ گفت: این افسر قربانی جنایتی شد که در حال تحقیق درباره آن بود. این افسر شش سال در شیکاگو کار می‌کرد و تنها دو روز قبل از تولد سی و یک سالگی اش کشته شد.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا به قدری متداول شده‌اند که مردم این کشور در هر جا و هر ساعت و هر روز انتظار وقوع یک تیراندازی جمعی و البته مرگ یا جراحت خود را دارند.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا در کلیساها، مساجد، باشگاه‌ها، رستوران‌ها، خانه‌ها، سینماها، خیابان‌ها، ... روی می‌دهند و زنان، کودکان، اقلیت‌های قومی و نژادی را با نرخ بالایی قربانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • تحصیل در خارج، خدمت به داخل | حمایت از نخبگان و پژوهشگران ایرانی خارج از کشور
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران
  • (ویدئو) پرواز پهپادهای اسرائیلی از داخل خاک ایران!
  • پرواز پهپادهای اسرائیلی از داخل خاک ایران!
  • (ویدئو) کارشناس تلویزیون: ریزپرنده‌های اسرائیلی از داخل خاک ایران به پرواز درآمدند!