Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح دوره ای تابستانی قرآن کریم به همت آستان مقدس حضرت عباس(ع) با حضور بش از ۲۰ هزار دانش آموز در کربلای معلی و سایر استان های عراق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم متعلق به آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) از روز گذشته (شنبه 25 خرداد) در کربلای معلی و شعبه های متعلق به آن در استان های بغداد، نجف اشرف، بابل، المثنی، شهرستان الهندیه در کربلا ، طرح دوره های قرآنی تابستانی را با مشارکت بیش از 20 هزار دانش آموز آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح دوره های قرآنی در صحن حضرت عباس(علیه السلام) و مساجد و حسینیه های این استان ها برگزار می شود.

این طرح با هدف ریشه دار کردن فرهنگ قرآن کریم و راه و روش اهل بیت البیت(علیهم السلام) در درون جوانان است. این طرح بر روش آستان مقدس حضرت عباس(ع) تکیه دارد که استادان متخصص در زمینه قرآن کریم، عقاید، فقه، اخلاق و سیره آن را آماده کردند و به این گروه سنی توجه دارد.

هدف از این طرح ارایه آموزش های اخلاق فاضله و تربیت نیکو به جوانان که قرآن کریم به آن دستور داده، است.

شیخ«جواد النصراوی» مدیر موسسه «بیّن» متعلق به مرکز رسانه قرآنی گفت: این طرح تلاش می کند تا نسلی را آماده کند که از قرآن کریم و عترت مطهره پیروی می کند، به طوری که شاهد حضور تعداد شرکت کنندگان بی شمار در این دوره ها هستیم.

النصراوی افزود: این طرح با 150 دانش آموز در سال 2011 آغاز شد و به بیش از شش هزار دانش آموز در سال 2014 میلادی افزایش یافت. در سال 2016 میلادی به بیش از 12 هزار نفر رسید و در سال 2018 میلادی این تعداد بیش از 18 هزار نفر بود. در حال حاضر ما شاهد استقبال چشمگیر دانش آموزان از این طرح با بیش از 20 هزار نفر هستیم. این تعداد در کلاس های آموزشی که قرآن کریم، احکام ابتدایی و اخلاق می آموزند، حضور خواهند داشت.

این طرح از طرح های مهم و اساسی در موسسه قرآن کریم به شمار می آید و آستان مقدس حضرت عباس(ع) آن را از اولویت های فعالیت خود قرار داده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان شیراز مسجد جشن های دهه کرامت دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت آستان مقدس حضرت عباس کربلای معلی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز ارادت باغدار قائم شهری با اهداء شاخه های گل به آستان مقدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن قاصی زاده یکی از کشاورزان و تولید کنندگان گل در قائم شهر است که علاوه بر ایجاد درآمد، چند سالی است دسترنج خود و خانواده اش یعنی گل زیبا‌ترین محصولش را به عشق و ارادت امام هشتم به صحن و سرای حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) هدیه می‌کند.

قاضی زاده که خود خادمیار امام رضا (ع) است توفیق خدمتگزاری به بارگاه ملکوتی امام رئوف را بالاترین سرمایه و افتخار خود و خانواده اش می‌داند.

در این اقدام شایسته، جمعی از اهالی روستا‌های المشیر و گیله کلا قائم شهر به عشق و دلدادگی امام هشتم در امر بسته بندی و ارسال گل‌ها به حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشارکت داشتند.

جمشید گرائیلی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد
  • ۲۰۰ نفر در کلاس‌های قرآنی خانه قرآن کوثر سقز آموزش دیدند
  • ابراز ارادت باغدار قائم شهری با اهداء شاخه های گل به آستان مقدس رضوی