Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان اظهار داشت: برخی از مساجد به جایگاه محوری خود در میان مردم دست نیافته است که به دنبال استقرار پایگاه‌های بسیج در کنار همه مساجد استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مسائل مساجد باید به‌صورت واحد توسط ائمه جماعات دنبال شود، ابراز کرد: نیرو‌های سپاه و بسیج هر شب اقداماتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استفاده از ظرفیت مردم در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر را مهم ارزیابی کرد و گفت: حرکت‌های منسجم با تکیه بر این ظرفیت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر نقش مهم فضای مجازی و تأثیرگذاری آن بر مردم تصریح کرد: برخی افراد در فضای مجازی به دنبال تخریب جایگاه و شأن قم هستند؛ همچنین سپاه با کمک نیروی انتظامی به دنبال جلوگیری از ناهنجاری‌ها ظاهری در موضوع اصناف بوده که نیازمند همکاری نیرو‌های مردمی نیز در این زمینه هستیم.

مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در این جلسه با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه اصناف استان قم عنوان کرد: مشکلاتی در این زمینه و ظواهر شهر، بوستان‌ها و فضای مجازی استان وجود دارد که نیازمند بسیج امکانات برای کاهش آسیب‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی با بیان اینکه دستگاه مختلف استان در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در قرارگاه ۱۹ دی استان حضور دارند، افزود: رویکرد اصلی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تبلیغ و ترویج فرهنگ امربه‌معروف در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

وی با تقدیر از ورود دادستان قم به موضوع رفع تخلفات برخی اصناف استان اظهار داشت: این اقدام تاکنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند

به گزارش قدس آنلاین،‌ سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز - شنبه - برگزار شد،‌ گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد

رئیس‌جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • فراجا وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارد / همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند