Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@01:24:19 GMT

78 میلیون نفر یارانه می گیرند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۳۵۶

78 میلیون نفر یارانه می گیرند

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تعداد یارانه بگیران را ۷۸ میلیون نفر عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، ایزدی رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت.

وی درآمدهای قانونی سازمان هدفمندی در سال گذشته را ۸۷ هزار میلیارد تومان ذکر کرد که ۴۲ هزار میلیارد تومان آن صرف پرداخت یارانه نقدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آخرین آمار یارانه بگیران، تعداد ۷۸ میلیون و ۶۸ هزار نفر ذکر و عنوان شد با توجه به آمار فوتی ها و زاد و ولد در کشور، سالیانه یک میلیون نفر به آمار یارانه بگیران، اضافه می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هدفمندسازی یارانه یارانه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم و متنی که ابلاغ شد نظرات دولت را به صورت حداکثری جلب کرده است.

 

دیگر خبرها

  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد