Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@01:51:11 GMT

چگونه بهترین سفر عمرمان به مالزی را داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۴۰۷

کشور مالزی یکی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی را هر ساله مجذوب خود می‌کند، و در بین ما ایرانی‌ها اگر بخواهیم به سفر برویم و تا الان مهر ورود به کشور مالزی را در پاسپورتمان نداشته باشیم، مطمئنا این کشور جزو مقاصدی است که در لیست سفر‌های بعدی ما حواهد بود. سفر به کشور مالزی تا حد زیادی می‌تواند جذاب باشد و به همان اندازه نیز ممکن است برایتان کسل کننده باشد؛ اگر از نکات جذاب این مطلب بی اطلاع باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنکاوی| سفر به جزیره عقاب قهوه‌ای

تور لنکاوی سفری برایتان به ارمغان خواهد آورد به قلب جزیره‌ای که در زیبایی همانند بالی اندونزی و در خرید همانند بهترین اوت‌لت‌های چین است. لنکاوی در فاصله یک ‌ساعته با هواپیما از مرکز کوالالامپور قرار گرفته و ساحل‌های فوق‌العاده‌ای دارد که اگر به دنبال یک سفر هستید و می‌خواهید از دریا لذت ببرید، لنکاوی بهترین و جزو اقتصادی ‌ترین گزینه‌هاست. لنکاوی اوت لت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و حتما از حراجی‌های این جزیره دیدن کنید، چراکه می‌توانید ارزان‌ترین جنس‌های با کیفیت نایکی، آدیداس و برند‌های مطرح پوشاک را در حراجی های لنکاوی پیدا کنید. در لنکاوی شکلات و قهوه بخرید، این جزیرهبرای بعضی از اقلام، هزینه گمرکی ندارد و شکلات و قهوه بعضی از نوشیدنی‌ها جزو دسته اقلامی هستند که بدون هزینه گمرک در لنکاوی یافت می‌شود و دارای قیمت بسیار پایینی هستند. البته کیفیت بیشتر این اقلام تضمین شده است و از کشور‌های اروپایی و آمریکایی وارد لنکاوی می‌شود. نکته بعدی برای سفر بهتر به لنکاوی خرید پرواز داخلی از کوالالامپور به لنکاوی از یک ماه قبل سفر است.

پروازهای کوالالامپور به لنکاوی در لحظات آخر گران‌تر می‌شود و به امید خرید پرواز ارزان در لحظات آخر و یا در فرودگاه نباشید.

پنانگ | خلوت و کم ادعا

تور پنانگ شمارا به شهری خواهد برد که بسیار خلوت‌تر و با آرامش بیشتری نسبت به کوالالامپور و یا لنکاوی است. جزیره پنانگ تقریبا 350 کیلومتر با کوالالامپور فاصله دارد و با پرواز یک ساعت و با ماشین تقریبا 5 ساعت برای رسیدن به پنانگ در راه خواهید بود. پنانگ پایتخت فرهنگی مالزی است و پر از جشنواره‌های مختلف در تمام فصول سال است. پنانگ پر است از موزه‌ها، گالری‌ها، معابد و جشنواره‌های بین‌المللی که هر علاقمند به هنری را مجذوب خود می‌کند. البته نه فقط پنانگ برای هنر دوستان بلکه برای علاقمندان به هتل‌های ساحلی نیز بهشت زیبایی است. پنانگ شهر غذاهای خیابانی است و اگر به تور پنانگ رفتید حتما از غذاهای خیابانی که فروشندگان با گاری به فروش این غذا‌ها می‌پردازند،  امتحان کنید. ساتای خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین غذا در بین غذاهای خیابانی مالزی است. پنانگ مرکز خرید قدرتمندی ندارد و اگر به دنبال خرید هستید سعی کنید در کوالالامپور خرید‌های خود را انجام دهید. نکته آخری که بسیار با اهمیت است، گرفتن پرواز داخلی از کوالالامپور به پنانگ است. هزینه این پرواز تقریبا 30 دلار است که ارزش دارد بجای 5 ساعت ماندن در ماشین با خواپیما از فراز پل معلق پنانگ عبور کرده و به شهر هندی و زیبای پنانگ برسید.

سنگاپور | نیویورک آسیا

تور سنگاپور شما را از مالزی و فضای کمتر مدرن دور می‌کند و سمت مدرنیته‌ای همانند نیویورک خواهد برد. سنگاپور در فاصله‌ای تقریبا 400 کیلومتری از مرکز مالزی قرار دارد. با ماشین 5 ساعت و با هواپیما کم‌تر از یکساعت زمان نیاز دارید تا خود را به مدرن‌‌ ترین کشور-شهر جنوب شرق آسیا برسانید. اگر به مالزی سفر کردید پیشنهاد می‌دهیم حتما در صورت داشتن زمان کافی به سنگاپور نیز سفر کنید و یا تور سنگاپور+مالزی را خریداری کنید؛ چراکه شمارا با تجربه‌ای جدید و هیجان انگیز روبرو خواهد کرد. هزینه رفتن از کوالالامپور به سنگاپور تقریبا 100 دلار با هواپیما است، البته اگر بخواهید قیمت‌تور سنگاپور شما ارزان‌تر شود، بهتر است به صورت زمینی از کوالالامپور یا دیگر شهرهای مالزی به این کشور رفته و حتی از تماشای طبیعت سبز مالزی در راه لذت ببرید. سنگاپور کشور بسیار گرانی است و هتل‌های 3 ستاره این کشور با هتل‌های 4 ستاره مالزی تقریبا برابری می‌کند، پس اگر می‌خواهید اقتصادی‌تر سفر کنید یک هتل 3 ستاره انتخاب کنید. به هیچ وجه به دنبال اجاره ماشین نروید چراکه با توجه به ارزش بالای پول سنگاپور و هزینه‌های زیاد عوارضی در جاده‌های این کشور پشیمان خواهید شد. در سنگاپور حتما به مارینا بی گاردن سر بزنید و به تماشای دنیای سبزی که دولت این کشور وعده می‌دهد بنشینید. نکته آخری که باید در تور سنگاپور رعایت کنید، تمیز نگه داشتن شهر و آشغال نریختن در معابر این شهر- کشور است چرا که با جریمه‌های بسیار زیاد روبرو خواهید شد.

در این مطلب سعی کردیم به نکاتی بپردازیم که بتواند بهترین سفر عمرتان را به مالزی و یا سنگاپور داشته‌باشید. در صورتی که در مورد قیمت تور هر یک از شهرهای بالا سوال دارید پیشنهاد می‌دهیم با لیانا پرواز که مجری تخصصی تور مالزی است به شماره تماس 41187-021 تماس حاصل کرده و یا به سایت لیانا پرواز به نشانی www.lianaparvaz.com  مراجعه نمایید.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کوالالامپور سفر به مالزی تور لنکاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: ترسی از رئال ندارم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید، فرداشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی پرگل ۳-۳ به پایان رسید تا تکلیف صعود به بازی فرداشب در ورزشگاه اتحاد کشیده شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با رئال، گفت: ما باید در بازی فرداشب نمایش بهتری از بازی رفت داشته باشیم. شما می‌خواهید آنها را شکست دهید و خوب کار کنید. گاهی اوقات برنده می‌شوید و گاهی اوقات بازنده می‌شوید. اما من از آنها نمی‌ترسم و اگر آنها من را شکست دهند؛ همانطور که بارها اتفاق افتاده است، به آنها تبریک می گوییم. می‌خواهیم طوری بازی کنیم که شایسته صعود به نیمه‌نهایی باشیم.

وی افزود: به آنها احترام زیادی می‌گذارم. بارها با آنها روبه‌رو شده‌ام و اگر بگویم از آنها می‌ترسم، دروغ می‌گویم.

گواردیولا پس از بازی چهارشنبه‌شب در یو سی ال، باید این تیم را آماده فینال جام حذفی برابر چلسی در روز شنبه کند. سرمربی اسپانیایی سیتی درباره برگزاری دو بازی مهم در یک فاصله کم، اظهار داشت: به این شرایط عادت کرده‌ام و قرار نیست یک لحظه از آن شکایت کنم. آماده هستم تا رنج بکشم تا زمانی که بازی‌ها تمام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • واکنش نخست‌وزیر مالزی پاسخ ایران به اسرائیل
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند