Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:34:06 GMT

نجات ۲۰ نفر از آتش‌سوزی آرایشگاه زنانه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۴۳۱

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک آرایشگاه زنانه در شرق تهران خبر داد و گفت: ۲۰ خانم در این حادثه با کمک آتش‌نشانان به خارج از ساختمان انتقال یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک آرایشگاه زنانه در شرق تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 13:11 امروز (26 خرداد 98) یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی پنج طبقه در بلوار ابوذر، پل پنجم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه ساختمانی پنج طبقه با یک طبقه زیرزمین و تقریباً غیرمسکونی بود، در قسمت زیرزمین این ساختمان باشگاه ورزشی بانوان فعالیت داشت و خانمها در آن حضور داشتند.     وی تصریح کرد: در طبقات بالایی نیز چند واحد در زمینه خدمات آرایشگاهی فعال بودند که پکیج این مجموعه (یک واحد آرایشگاهی) در طبقه پنجم در قسمت بالکن دچار حریق شده و با توجه به قرار داشتن لباس عروس و کارتن در بالکن، این قسمت کاملاً شعله‌ور بود.   به گفته ملکی، آتش به یک اتاق 9 متری در مجاورت بالکن سرایت کرده و داخل اتاق نیز مقداری لوازم وجود داشت که دود کاملاً به آرایشگاه و بخشهایی از طبقات پایین‌تر سرایت کرده بود.   سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: ساکنان پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ساختمان خارج شده بودند و چند نفر دیگر داخل واحدها و آرایشگاه حضور داشتند که حدود 20 نفر از افراد مانده داخل ساختمان با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.   وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان و جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخشها، گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.   ملکی از صاحبان مشاغل خواست طبق کاربری مجاز از محیط یک ساختمان استفاده کنند و متذکر شد: در اماکن اینچنینی حتماً باید سیستم اطفای کامل و خاموش‌کننده وجود داشته و ساکنان این ساختمانها طرز کار با خاموش‌کننده‌ها را آموزش دیده باشند.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار