Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان امروز، 26 خرداد ماه در جمع کارکنان این نهاد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن، اظهار کرد: حتی غیر ایرانیان هم به بیانات حکیمانه، مقتدرانه و توام با عزت امام خامنه ای مباهات می کنند.

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به تقابل جریان حق و باطل از ابتدای تاریخ بشریت، افزود: پیامبران الهی سردمداران مبارزه با جریان باطل و طاغوت در طول تاریخ بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج مبارزه با ظلم و باطل در سیره پیامبر اکرم(ص) و پس از آن در سیره ائمه معصومین(س) دیده می شود.

علیزاده گفت: با وجود همه کارشکنی های جبهه باطل، جریان حق و اسلام ناب در دنیای اسلام گسترش یافت و در دوران کنونی هم به رغم همه تلاش های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

وی یادآور شد: علت دشمنی های پیدا و پنهان استکبار جهانی که نماد باطل در عصر کنونی و عصاره همه خبائث در طول تاریخ است حق جویی و حق گویی جریان حق که بروز آن در انقلاب اسلامی ایران تجلی یافته است.

مدیرکل اوقاف، استکبار ستیزی و طاغوت ناپذیری را از ارکان انقلاب اسلامی و مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: روحیه سازش ناپذیری، تسلیم نشدن و مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه استکبار در جای جای سیره و گفتار و رفتار امام راحل و امام خامنه ای دیده می شود.

علیزاده، انقلاب اسلامی ایران را احیاگر اسلام ناب و اندیشه های متعالی اسلام در دوران معاصر دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران روح پیامبر اکرم و امیر المومنین علی(ع) را شاد کرد.

وی در ادامه مجددا به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: این دیدار از این جهت قابل تامل است که نشان می دهد ایستادگی ۴۰ ساله ملت ایران در برابر استکبار جواب داده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: اگر تبلیغات استکبار و ایادی خودفروخته داخلی آنان درست است و ایران و انقلاب اسلامی به زعم دشمنان اسلام منزوی شده است تلاش گسترده برای مذاکره با ایران برای چیست.

وی تاکید کرد: این تلاش های نشان می دهد ایران اسلامی نه تنها منزوی نیست بلکه مقتدرانه در عرصه مناسبت های سیاسی بین المللی حضور داشته و نقش تعیین کننده دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان، بیانات امام خامنه ای را در دیدار با نخست وزیر ژاپن برگرفته از اصول متعالی اسلام و مصداق جهاد در راه دین خدا توصیف کرد و گفت: مواضع مقتدرانه حضرت ایشان نوید بخش فروپاشی همیشگی آمریکاست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن سیاست و اقتصاد مدیرکل اوقاف گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست