Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران به پدیده شهر خودرو پیوست. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدمهدی رحمتی؛ کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران به صورت رسمی به پدیده شهر خودرو پیوست.

رحمتی رسماً به پدیده پیوست + عکسخلیل‌زاده: قرارداد استراماچونی را منتشر می‌کنیم/ رحمتی درباره پدیده چیزی به ما نگفته استقاسمی‌نژاد: دوست داشتم در پدیده بمانم اما مبلغ پیشنهادی راضی‌کننده نبود

هفته گذشته بود که زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن رحمتی به پدیده شهر خودرو به گوش می‌رسید و امروز وی با امضای قراردادی رسمی به پدیده شهر خودرو برای فصل آینده پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید چشمی از دو بازیکن!

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلال در دقایق پایانی مسابقه پس از دست رفتن موقعیت آلومینیوم اعتراض های شدیدی به بازیکنان استقلال داشت و از فرصتی که ایجاد شده بود گلایه داشت.

امید حامدی‌فر و جعفر سلمانی دو بازیکن تعویضی استقلال در دقایق پایانی مسابقه جایگیری اشتباهی داشتند و اجازه دادند که نقی‌زاده بدون دخالت و سخت‌گیری خاصی توپ را روی دروازه ارسال کند و خطرناک‌ترین موقعیت را روی دروازه استقلال ایجاد کنند.

چشمی بعد از عبور توپ از کنار دروازه با خشم زیادی به سمت این دو بازیکن جوان رفت و اعتراض های شدیدی انجام داد و پس از آن با تغییر حالتی که جالب توجه بود بازیکنان استقلال را به ادامه مسابقه تشویق کرد و البته پس از ارسال توپ به میانه میدان سوت پایان بازی زده شد.

روزبه چشمی در این مسابقه دویستمین بازی خود را انجام داد و باتجربه‌ترین بازیکن استقلال است و در طول فصل نقش کلیدی در رهبری رختکن و مسابقات استقلال دارد و جواد نکونام روی تجربه این بازیکن حساب خاصی باز کرده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • عصبانیت شدید چشمی از دو بازیکن!
  • ایران رسماً به باشگاه هایپرسونیک پیوست | دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی سوخت جامد جهان در ایران
  • ایران رسماً به باشگاه «هایپرسونیک» پیوست
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • اوج به موقع در هفته‌های سرنوشت‌ساز استقلال