Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:33:52 GMT

شب منوچهر صدوقی سها برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۵۶۴

شب منوچهر صدوقی سها برگزار می‌شود

شب منوچهر صدوقی‌سها، به همت بخارا و با حضور اهالی فلسفه و عرفان در خانه اندیشمندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه سلسله شب‌های بخارا «شب منوچهر صدوقی‌سها» با حضور مهدی محقق، حکمت‌الله ملاصالحی، نصرالله حکمت، حسن بلخاری، حسین کلباسی اشتری و علی دهباشی برگزار می‌شود.

این مراسم روز ۲۸ خردادماه، از ساعت ۱۷ در خیابان نجات‌اللهی، نبش ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده، پژوهشگر و حقوق‌دان تحصیلات دانشگاهی‌اش را در رشته حقوق تا مقطع لیسانس پی گرفت. بعد از آن تحصیلات خود را در حوزه علمیه تا مراحل عالی عرفان و فلسفه ادامه داد و هم‌اکنون علاوه بر وکالت دادگستری، در برخی از دانشگاه‌های کشور و همچنین مؤسسه حکمت و فلسفه به تدریس می‌پردازد.

از جمله آثار او عبارتند از «تحریر ثانی تاریخ حکماء و عرفای متاخر»، «شرح جدید منظومه سبزواری»، «فوائد در عرفان و فلسفه و تصوف و تاریخ آن»، «منتخب معجم الحکماء» و....

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه اندیشمندان علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟