Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@02:00:37 GMT

دهیاران رقیب شهرداران نیستند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۵۹۱

دهیاران رقیب شهرداران نیستند

به گزارش وانانیوز، 

معصومه پرندوار با اشاره به اینکه توسعه متوازن استان تهران در کنار توسعه شهری و روستایی محقق خواهد شد، گفت: متأسفانه از زمانی که اعتبارات ارزش افزوده در دهیاری‌ها مطرح شده شهرداری‌ها به نوعی خود را رقیب دهیاری‌ها می‌دانند.

وی افزود: دهیاران به هیج عنوان رقیب شهرداران نیستند و اگر خواهان توسعه متوازن در استان هستیم لاجرم به هم افزایی و همکاری بین بخشی در این حوزه نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تضاد طرح‌های جامع و روستایی یکی دیگر از مشکلات حوزه روستایی است و بعضاً شهرها روستاها را می‌بلعند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، پرندوار تاکید کرد: در حوزه پسماند نیازمند تدوین طرح جامع پسماند در روستاها هستیم. اتباع بیگانه عموماً در روستاهای استان ساکن هستند اما عوارض مالیاتی آنان را شهرداران دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: استانداری تهران روستا شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها