Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:06:29 GMT

کمانداران برتر همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۶۷۴

کمانداران برتر همدان معرفی شدند

کیوان هنری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۰ کماندار در قالب شهرستان‌های مختلف همدان به مدت یک روز در ۲ بخش ریکرو و کامپوند به میزبانی سایت تخصصی تیراندازی همدان رقابت کردند.

وی بیان کرد: در ماده کامپوند بخش حرفه‌ای این رقابت‌ها نسرین نصیری از ملایر اول شد، مژگان مژگانی از همدان بر سکوی دوم ایستاد و بهناز کرباسی از ملایر سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری افزود: در بخش آقایان نیز ایوب کابیدی و امید شادفر از ملایر به ترتیب اول و دوم شدند.

وی اضافه کرد: در ماده ریکرو حرفه‌ای بانوان مهناز قره‌باغی بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه نوروزیان دوم شد و مه گل صدوقی جایگاه سوم را کسب کرد.

سرپرست تیراندازی با کمان همدان یادآور شد: در بخش آقایان نیز مجتبی شه گو از همدان، بهرام احمدی فرید از همدان و محمدمهدی بیرانوند از ملایر به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به بخش نیمه حرفه‌ای این رقابت‌ها گفت: در رشته کامپوند بخش بانوان زهرا وکیلی و رونیا رضوی مشعوف هر ۲ از همدان اول و دوم شدند و در بخش آقایان نیز آریا روزبه و نیما سروری از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و علی شمس الهی از تویسرکان سوم شد.

وی افزود: همچنین در بخش ریکرو بانوان زینب نیاز پور، آوا حمیدی پسند و پریسا صادقی هر سه از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش آقایان هامون باروتچی از تویسرکان اول شد، علی بیات از تویسرکان عنوان دوم و هادی محمدی از ملایر سوم شد.

۷۵۲۰/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیروکمان تیراندازی با کمان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد