Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@05:53:15 GMT

درخواست جدایی برانکو به باشگاه رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۶۷۷

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس درخواست فسخ قراردادش را برای باشگاه ارسال کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: خمس درخواست جدایی از تراکتور را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهل و هشت ساعت بعد از جلسه فنی پاکو خمس با هوشنگ نصیرزاده که با اعلام حمایت مدیران باشگاه تراکتور از سرمربی اسپانیایی همراه بود، حالا همه چیز تغییر کرده است.

به نقل از ورزش سه در حالی که ابتدا تصور می‌شد این باشگاه تراکتور است که برای برکناری خمس اقدام خواهد کرد اما از شب گذشته تحولات به سمت دیگری رفته و حالا این خمس است که برای جدایی از تراکتور پیش قدم شده است.

او درخواست قطع همکاری را صبح امروز در جلسه اولیه با هوشنگ نصیرزاده مطرح کرد و در حالی که مدیرعامل تراکتور اصرار داشت که او باید از تصمیمش منصرف شود اما پافشاری خمس شرایط را تحت‌تاثیر قرار داد.

خمس هم اکنون راهی تمرین تراکتور شده اما قرار است جلسه ثانویه از دقایقی بعد در اتاق مدیرعاملی باشگاه تراکتور برگزار شود و احتمالا منجر به یک تصمیم تازه خواهد شد.

در این بین البته شایعات و اخبار موثق دیگری هم وجود دارد اما باید منتظر اطلاعیه رسمی باشگاه تراکتور ماند و دید که این باشگاه چه مسائلی را بیان خواهد کرد.

نکته مهم این که باتوجه به نبود گزینه موردنظر برای جانشینی خمس، تراکتور تصمیم جدی داشت تا خمس حداقل برای بازی نساجی روی نیمکت این تیم بنشیند اما شاید همین امشب همکاری طرفین به پایان برسد.

در خصوص جدایی پاکو خمس مسائل زیادی در مورد غرامت سنگین این سرمربی مطرح است اما بر اساس شنیده خبرنگار "ورزش سه" احتمالا تنها قرارداد این سرمربی تا اینجای فصل پرداخت خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895445

دیگر خبرها

  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس
  • جدایی توافقی «پاکو خمز» از تراکتور
  • پایان کار خمز در تراکتور
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • جدایی رسمی خمس از تراکتور
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • فوری: خمس درخواست جدایی از تراکتور را داد
  • اختصاصی: درخواست خمس برای جدایی از تراکتور!
  • خرید جنجالی رئال درخواست جدایی داد!